środa, 31 stycznia 2018

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Różowo mi :) Znowu...
Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:


Jak każda płytka Born Pretty, tak i ta jest świetnej jakości. Wzory bardzo dobrze się odbijają. Płytka jest bardzo fajna i każda fanka geometrycznych zdobień znajdzie na niej wzory dla siebie. 

As every Born Pretty stamping  plate, this one is of great quality. Patterns are very well transferred on the stamp. The stamping plate is very cool and every fan of geometric nail art will find patterns for yourself.

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Pink&Geometry | Born Pretty Stamping Plate BP-199 | Born Pretty Store Review

Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #41088
Cena/Price: 1,59$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)

Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki <3 U mnie też dzisiaj nowe pazurki zapraszam My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super płytka :D póki co już nie kupuję płytek bo mam ich tak dużo, że kilkunastu jeszcze nawet nie użyłam :P to już jakaś obsesja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo podobają mi się takie różowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie korzystałam z tego typu płytek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paznokcie :) Fajnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Srebrny z różowym slicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta płytka ma świetne wzorki :) ja nadal jeszcze nie miałam żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zdobienie ;) Podobają mi się takie a'la azteckie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ta stronke ale jeszcze nic na niej nie zamawiałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie Ci to wyszło!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pazurki <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie :D Zwłaszcza serdeczny mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. you decorat your nails beautifully dear keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  15. Płytka ma super wzorki. Powiedz mi, jakie to tło na zdjęciach? :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe wzory. Srebrny lakier fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne wzory ma ta płytka! Takie niewielkie wzory, bo często te wzory sa za duże na większość płytek paznokci☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam za cierpliwość w tak ładnym zdobieniu paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdobienie, bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń