niedziela, 7 stycznia 2018

Life Trendy Colour 29

Długo szukałam czarnego lakieru ze złotymi drobinkami, ale mi się w końcu udało :) 
Dowód poniżej :P
Life Trendy Colour 29

Pojemność - 5,5 ml
Dostępny w Super-Pharm

  • rzadka konsystencja, lakier przyjemnie się rozprowadza,
  • standardowe krycie - 2 cienkie warstwy,
  • dość szybki czas schnięcia,
  • lakier nie smuży i nie bąbelkuje,
  • pięknie się błyszczy,
  • pomimo drobinek łatwo się zmywa nawet zmywaczem bezacetonowym.

  • bardzo cienki pędzelek - trzeba się sporo napracować, żeby pomalować nawet tak małe paznokcie jak moje.
  • Przyznam, że lakier mnie miło zaskoczył. Nie jest drogi, a poza pędzelkiem nie mam się do czego przyczepić. I ma duży plus za dokładnie taki kolor jaki chciałam. Pomimo dużej ilości złotych drobinek, czerń nie traci na swojej wyrazistości.


Life Trendy Colour 29

Life Trendy Colour 29

Life Trendy Colour 29

Life Trendy Colour 29

Life Trendy Colour 29

Life Trendy Colour 29

Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. jak ja dawno nie malowałam paznokci na czarno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, chyba też go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda po prostu świetnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czarny to rzadkosc. Nigdy nie mialam wszystkich paznokci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  6. its beautifull darling, love your nails keep posting
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, nie lubię tych cienkich pędzelków, doprowadzają mnie do szewskiej pasji :D Ale kolorek ładny, daje ciekawy efekt ;) W sam raz na karnawał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolorek ale bardzo ładnie się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten lakier :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, uwielbiam drobinkowe lakiery zwłaszcza zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ciemny kolor, obecnie mam co prawda ciemny fiolet, który wybrałam na sylwestra ale chętniej wybieram jednak jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolorek! Spodobał mi się ten lakier. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor! Sama mam na sobie teraz podobny z firmy Neo Nail. Brokat na paznokciach to hit sezonu! :)

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są! Ja sama bardzo lubię czarne lakiery z drobinkami :) Małe pędzelki mają swoje wady i zalety, a w takich małych lakierach duży pędzelek pewnie byłby dość nienaturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię problematycznych lakierów :) albo jedna warstwa albo wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że lakier ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice shade

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor prezentuje się świetnie! mam bardzo pdoobny lakier:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kolor jest prześwietny <3 No i dobra ocena potwierdza, że jest super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na niektórych zdjęciach lakier wpada w taką głęboką, ciemna zieleń. Lubię takie z błyszczącymi drobinkami, ale czarny to zdecydowanie nie mój kolor. Super, że udało Ci się znaleźć taki lakier, który spełnia Twoje oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie! Jednak ten pędzelek to rzeczywiście małe utrudnienie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń