środa, 24 stycznia 2018

Sweet Candy | Holographic Nail Vinyls | Born Pretty Store Review

Coś dla fanek różu :)
Sweet Candy | Holographic Nail Vinyls | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:


Na jednym arkuszu znajduje się 20 szablonów w 5 różnych wzorach. Do zdobienia użyłam silikonowej maty, na której robiłam wzory. Dzięki temu jeden szablon wystarczył mi na zrobienie 4 wzorów. Szablony są łatwe w użyciu, mają mocny klej, ale też nie na tyle by nie móc ich odkleić od paznokcia. Zastanawiam się nad użyciem pozostałego, holograficznego wzoru. Myślę, że też może dać fajny efekt :)

On one sheet there are 20 templates in 5 different patterns. I used a silicone mat on which I made patterns. Thanks to this, one stencil was enough for me to make 4 designs. The templates are easy to use, have a strong glue, but also not enough to not be able to peel them off the nail. I'm thinking about using the remaining holographic pattern. I think it can also give a nice effect :)

Sweet Candy | Holographic Nail Vinyls | Born Pretty Store Review

Sweet Candy | Holographic Nail Vinyls | Born Pretty Store Review

Sweet Candy | Holographic Nail Vinyls | Born Pretty Store Review

Szablony otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the nail vinyls in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #40949
Cena/ Price: 0,99$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam


25 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda, bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to zakręcone zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ten róż jednak za mocny dla mnie. Ale na Twoich paznokciach wygląda super!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor lakieru śliczny a ten wzorek nie do końca w moim guście :P ale płytka ma z tego co widzę inne fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne mani :) zamówiłam takie szablony, ciekawe czy będę umiała ich użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie ciekawiły takie szablony i nie wiedziałam gdzie kupić :D Problem rozwiązany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wychodza Ci te wzory :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Na instargramie widziałam wiele filmików z użyciem takich szablonów - ale sama jakoś nie mogłam się z nimi dogadać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te zawijaski :D ale ten soczysty róż nie w moim typie, wolę bardziej przygaszone róże :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zobaczę również jak wyjdą pozostałe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super mani :D Muszę się w końcu nauczyć wzorki robić, bo takie jednokolorowe paznokcie już mnie nudzą :(

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh darling the design is really pretty

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te szablony, mogą tak fajnie urozmaicić mani.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, wygląda jak landrynki. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. te szablony to fajna sprawa :) ładne kolory połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, muszę spróbować zrobić podobny wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdobienie, jak cukierek/lizak :)

    OdpowiedzUsuń