niedziela, 21 stycznia 2018

Luxury Paris Colour Show #2

Znowu czerń :) Tym razem z kolorowymi drobinkami.
Pojemność - 5 g

  • cienki, wygodny i precyzyjny pędzelek,
  • przyjemna konsystencja - bardziej rzadka,
  • standardowe krycie - 2 warstwy,
  • lakier nie robi smug i nie bąbluje,
  • szybko schnie.
  • szybko ściera się na końcówkach, a czasem zdarza mu się nawet odprysnąć na drugi dzień.
  • Całkiem przyzwoity lakier. Niestety prawie mi się skończył, ale mam nadzieję, że gdzieś uda mi się znaleźć czerń z wielobarwnymi drobinkami.




Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Wyjątkowy! Nie widziałam jeszcze czerni z takimi drobinkami ;)
    Bardzo mi się podoba :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń uwielbiam w każdym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Lubię czerń z dodatkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Bardzo lubię takie delikatne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor z tymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie delikatne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i zrównoważony ;) Idealny do pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym odpryskiwaniem to tak lipa.. więc dla mnie odpada ze ze wględu na to. Bo sam kolor jest cudowny z tymi drobinkami ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor ale nie lubie ich lakierów :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie szkoda, że tak szybko się ściera...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek, choć ja rzadko po takie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to czasami lakier odpryski robi w tym samym dniu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda ten kolorek :)
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z bliska wygląda jak nocne rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają te drobinki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i nawet mi się podoba, chociaż nie przepadam za ciemnymi kolorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skończyć lakier to jest już dla niego najlepsze recenzja ;D Przy takich ilościach jakie posiadamy wykończyć jeden to już super opinia o tym, że jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń