poniedziałek, 25 września 2017

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review

Dziś mam coś dla miłośniczek kotów oraz szarości :)
Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review
Użyłam/ I used:
Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review
Do ozdobienia paznokci użyłam koralików (bulionu?) z BeautyBigBang. W opakowaniu znajduje się całkiem sporo ozdób w trzech kolorach oraz czterech rozmiarach - od 0,8 mm do 1,5 mm. Aplikacja koralików jest bardzo łatwa i trzymają się długo na paznokciach.

To decorate my nails I used steel beads from BeautyBigBang. The package contains quite a few decorations in three colors and four sizes - from 0.8 mm to 1.5 mm. Applicating them is very easy. They stay long on the nails. 

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review

Perfect Shade Of Gray | Steel Beads Nail Studs Wheel | BeautyBigBang Review
Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the product with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J1485
Cena/Price: 2,98$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność kartą.

BeautyBigBang supports PayPal, credit card as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

Lubicie ten odcień szarości? 
Do you like this shade of gray?

Pozdrawiam

36 komentarzy:

  1. Ogolnie super, ale cos dziwnego masz ma paznokciach pod koralikami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klej do ozdób z aliexpress. Poprzednia buteleczka była super, więc zamówiłam drugi taki sam. Niestety jest jakiś inny i dziwnie rozpuszcza nawet już suchy lakier :/ Chyba więcej szans mu nie dam i wyrzucę go po prostu do kosza.

      Usuń
    2. To samo miałam napisać, tylko myślałam, że to bezbarwny lakier ;)
      Kociaki są słodziutkie <3

      Usuń
  2. Kocham motywy kotów na pazurkach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty są przesłodkie. Też mam te koraliki, ale czekam na przypływ weny, żeby je do czegoś użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie kociaki ;-) Zdobienie wygląda bardzo fajnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Mam te same naklejki i niedługo w końcu się za nie zabiorę, bo te koty są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie te kotki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić, piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak słodko! Te kotki są przeurocze ;) Ja się zakochałam, a moja siostra to już w ogóle straciłaby dla nich głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne, te kotki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie stworzone z myślą o mnie. Kotki są przecudowne, pięknie wyglądają z szarymi elementami. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taką kolorystykę <3 bardzo urocze :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszły, koraliki to bym zatopiła w lakierze :) ale kotki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień szarości, potrzebuje takigo lakaru hybrydowego;) powiedz jak naklejesz te kotki nigdy nie używałam naklejek na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam szarości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem kociara więc ten motyw przypadł mi od razu do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociaki super; szkoda, że ten klej tak się rozlał ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaaaa z kociakami <3 chciałabym takie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te kociaki na pazurkach, obserwuję <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracja! Niedawno dostałam zestaw do robienia hybrydy i coś czuję, że częściej będę zaglądać na twojego bloga bo jest skarbnicą inspiracji. :D
    Obserwuję!
    Zapraszam również do siebie https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega słodkie są te kotki, i podoba mi się pomysł na biało-szary mani po kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam szarości i tak, jak kiedyś uwielbiałam wzorki, tak teraz stawiam tylko i wyłącznie na klasyczne, gładkie paznokcie ;p Twoje wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń