środa, 10 stycznia 2018

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Kto lubi minimalistyczne zdobienia paznokci, ręka w górę :)
Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:


Ćwieki otrzymujemy w woreczku strunowym. Wszystkie są koloru czarnego, w 4 różnych kształtach: trójkątów, serc, kwadratów oraz kół ( mniejszych i większych). Ich aplikacja jest bardzo prosta - można je przykleić na top coat lub klej do tipsów. Ja zdecydowałam się na drugą opcję i dodatkowo całość pokryłam topem. Ćwieki pasują nawet na małe paznokcie. Jedynie trójkąty są trochę za duże i u mnie dobrze wyglądały tylko na kciuku. W opakowaniu znajduje się około 3 g ćwieków. Nie jest ich dużo, ale dla indywidualnych potrzeb taka ilość jest wystarczająca.

We receive nail studs in a string bag. They're all black, in 4 different shapes: triangles, hearts, squares and circles (smaller and larger). Their application is very simple - they can be glued to a top coat or glue for tips. I decided on the second option and covered the whole thing with top.  The studs even fit on small nails. Only the triangles are a little too big and in my case they looked good only on the thumb. The package contains approximately 3 g of rivets. There are not many of them, but for individual needs, this amount is sufficient. 

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Minimalist Nail Art | Black Rivet Nail Studs Multi-size | Born Pretty Store Review

Ćwieki otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the nail studs in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #40977
Cena/Price: 0,99$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)

Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. Ja z reguły lubię jak dużo się dzieje na pazurkach, ale od czasu do czasu minimalizm jak najbardziej stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie matowe "wykończenia" paznokci :) Ładne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, choć czerń nie jest moim kolorem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe te ćwieki :) Zdobienie ładne, takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie ;) Idealnie dobrane kolorystycznie ;) Podoba mi się ta matowa czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne paznokietki tez z cekinkami tylko w niebieskim kolorze:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ja wole proste zdobienia, bez jakis wielu ozdob :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wow this black is realy amazing & beautifull..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki minimalizm też jest ładny :) i kolorystycznie bardzo mi się podoba. Ćwieki też dobrze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pękne połaczenie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę czarny mat na pazurkach - jak fajnie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie używam ozdóbek typu ćwieki, cyrkonie, ale są fajnym dodatkiem do manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerń kojarzy mi się z tablicówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten róż jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się połączenie różu z czernią. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie ćwieki do paznokci to ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam kilka różnych ćwieków i jakoś nigdy do końca się nie przekonałam do nich :) Podobają mi się wizualnie, ale jak mam gdzieś zaaplikować to jakoś i tak wybieram cyrkonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię połączenie matu i błysku - zawsze robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam matowe :)
    Świetny efekt końcowy :>

    OdpowiedzUsuń