niedziela, 4 lutego 2018

Pablo Color Extra Long Lasting #2

Mój ulubiony odcień różu + marmurek :)
Pablo Color Extra Long Lasting - Szybkoschnący lakier z witaminami A+E w odcieniu chłodnego, pastelowego różu z drobinkami piasku lub marmurku (niepotrzebne skreślić).
Pojemność - 9 ml

  • przyjemna konsystencja - idealnie rzadka,
  • dobre krycie - mnie zadowoliły 2 cienkie warstwy,
  • całkiem dobra trwałość,
  • dość szybki czas schnięcia,
  • łatwo się zmywa,
  • nie bąbelkuje i nie robi smug.
  • beznadziejny pędzelek - gruby i szeroki z odstającymi pojedynczymi włosiętami.
  • Lakier o przepięknym odcieniu i całkiem przyjemny w obsłudze. Niestety tak jak w poprzednim egzemplarzu, tak i w tym, pędzelek jest tragiczny. To główny minus tych lakierów i może to zniechęcić wiele osób. Ja zdołałam w miarę go ujarzmić, ale i tak zdarzyło mi się kilkukrotnie porządnie zalać skórki.





Wybaczcie suche skórki, ale po basenie mam mocno wysuszone dłonie i muszę poszukać jakiegoś silnie nawilżającego kremu do rąk.

Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. Ładny kolor, a z tymi "piegami" wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki ładny delikatny kolorek ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się lakiery z tej "piegowatej" serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier bardzo ładny, ale też bym się wkurzyła na taki rozczochrany pędzelek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest świetny. Bardzo lubię te "pieprzowe" lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ;) Kolorek cudny i, chociaż za takimi nie przepadam, to tutaj te drobinki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt na paznokciach, szkoda, że pędzelek nietrafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor przepiękny, jednak takim pędzelkiem na 100% bym zalała skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda trochę jak shake truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę taki lakier "z piegami" ;) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się że już kiedyś komentowałam ten wpis:) piękne pazurki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że mają kiepski pędzelek :( Lakier prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiem czemu tyle firm nie dba o pędzelki, przecież to jest podstawa! Kiedyś miałam chyba jeden lakier z tej firmy i też Noe zachwycał pędzelkiem z tego co pamiętam 😢

    OdpowiedzUsuń