środa, 3 stycznia 2018

Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review

Niestety mój przezroczysty stempel w ogóle nie chciał współpracować z tą płytką :/ Zamiast kotów wyszły jakieś mutanty :P
Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:

Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review

Uwielbiam koty, więc ta płytka musiała być moja. Niestety stempel zepsuł moje plany i zdobienie wygląda tak jakbym pierwszy raz używała płytki do stempli. Tradycyjny stempel świetnie sobie poradził z odbijaniem wzorów. Szkoda, że nie wzięłam go ze sobą i musiałam radzić sobie z przezroczystym stemplem. Trudno mi jest ocenić tę płytkę, ale skoro wzory się odbijają, winą obarczam stempel. Wzory są dość duże i chyba każda fanka kotów widząc je ma mnóstwo pomysłów na zdobienia. Myślę, że następnym razem pokuszę się o wykorzystanie pozostałych wzorów, które idealnie sprawdzą się w reverse stamping.

I love cats, so this stamping plate had to be mine. Unfortunately, the stamp broke my plans and the nail art looks like I would use the stamping plate for the first time. The traditional stamp very well transferred all the patterns. It is a pity that I didn't take it with me and I had to use a transparent stamp. Patterns are quite large and probably every fan of cats seeing them has a lot of ideas for decorating nails. I think that the next time I will try to use the other designs that are perfect for reverse stamping.

Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review

Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review

Carnival Cats | Born Pretty Stamping Plate BP-X51 | Born Pretty Store Review

Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #41067
Cena/Price: 2,19$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten złotawy lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytka bardzo ładna , też uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna płytka - wzory mega :D Dla kociar idealne!
    Stemple nie wyglądają aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ślicznie wyszły chociaż domyślam się, że Ciebie denerwuje taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty! Jakie fajne:D Wyszło świetnie:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło złote połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ciekawe pazurki, bardzo łafnie ci to wyszło. Podoba mis ię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. płytka idealna dla mnie :D mam bzika na punkcie kotów :D ojjjj i tak pięknie wyszły paznokcie :D mutanty to dopiero wyszły by u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny mani <3 Kotki na pazurkach zawsze cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, z tymi mutantami to trochę przesada. Od razu widać, że to koty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podoba! Bas nawet mogłabym takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda ten złoty lakier. :) Kotki bardzo lubię, może następnym razem wyjdą tak, jak oczekiwałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazurki mnie się bardzo podobają :) Jak są koty to biorę w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie śliczne koty <3 ja też właśnie pisze post z lakierami, jutro publikacja już dziś zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotki świetne, ale mi w oko wpadło to piękne złotko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra byłaby zachwycona taką płytką :D Ja też, choć w moim wieku już chyba nie wypada przesadzać z takimi wzorami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mega te koty, ja się zastanawiałam ostatnio nad tą płytką! Złoty i srebrny piasek to moje idealne dodatki, jak malowałam klasycznymi lakierami to praktycznie co mani szedł któryś w ruch, teraz czekam aż zrobią takie hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie widać, że to koty, a nie mutanty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To po prostu paznokcie w stylu vintage, specjalnie przecierane :D wzory bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fanką kotów nie jestem, ale faktycznie wyszły świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne wzory są na tej płytce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne mani ! Płytka jest prześwietna, również mam kota na punkcie kotów. Ciekawe jak inne stempeki będą prezentowały się na pazurkach .

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się! Jako wielka fanka kotów - muszę mieć tę płytkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie <3

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt jest genialny! Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny manicure i świetne płytki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale urocza ta płytka z kotami, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń