niedziela, 14 stycznia 2018

Luxury Paris Colour Show

Uwielbiam kolor i perłowe wykończenie w tym lakierze. Aż sama sobie się dziwię, że dopiero teraz pokazuję go na blogu.
Pojemność - 5 g

  • rzadka konsystencja - taka w sam raz,
  • średniej grubości pędzelek - wygodny i precyzyjny,
  • standardowe krycie - 2 warstwy,
  • lakier nie bąbluje, nie smuży,
  • pomimo perłowego wykończenia nie widać pociągnięć pędzelka, lakier tworzy jednolitą taflę,
  • dość szybko schnie - 1 warstwa była sucha po niecałych 5 minutach, na drugą położyłam od razu top.
  • strasznie farbuje skórki przy zmywaniu.
  • Lakier jest bardzo dobry. Żałuję, że nie wiem gdzie można znaleźć lakiery tej marki, bo z chęcią zaopatrzyłabym się jeszcze w jakieś inne kolory. 








Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Jaki cudny kolor <3 Wybaczyłabym to farbowanie skórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! W sumie to na zafarbowane skórki możesz spróbować dwóch sposobów - po pierwsze smaruj skórki oliwką do skórek przed zmywaniem, a drugi sposób to ściąganie lakieru tak jak hybrydy - wacik nasączony zmywaczem na chwilę przyłóż do paznokcia a potem ściągnij ruchem w dół paznokcia. Powinno pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi sposób stosuję, ale nie pomógł w tym przypadku :/

      Usuń
  3. Nie lubię lakierów które barwią skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, szukam takiego hybrydowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie głębokie odcienie niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor :) Niebieskości bardzo podobają mi się u innych, mam nadzieje, że kiedyś sama się przełamie i będę mieć je również u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie kocham ten kolor miałam taki sam kiedyś chyba jeszcze gdzieś mam go hmm ? tylko z innej firmy, ale kolor przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny odcień, chociaż nie przepadam za perłowymi wykończeniami...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta buteleczka przypomina mi jakieś inne lakiery, Eveline? Kolorek fajny, szkoda że farbuje, ale z drugiej strony to nie jest jakaś ogromna wada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idealnie komponuje się z tym, co dzieje się za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio dominują jasne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię taki kolor i mam podobny, ale od Lovely

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh the color is super pretty darling
    xx

    OdpowiedzUsuń