środa, 17 stycznia 2018

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Nareszcie przyszła zima, a więc śmiało można prezentować zimowe zdobienia :)
Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:

Naklejki otrzymujemy na dużym arkuszu, który zawiera 12 wzorów. Moje trochę się pogniotły podczas transportu, ale nie wpłynęło to na ich jakość. Aplikacja jest bardzo prosta i bezproblemowa. Naklejki należą do tych bardziej grubszych i potrafią sporo wytrzymać podczas ich nakładania na paznokieć. Zmywacz im nie jest straszny, więc trochę trzeba się napracować pędzelkiem podczas zmywania ich ze skórek. Święta wprawdzie już za nami, ale jest tu też sporo typowo zimowych wzorów. Polecam ten zestaw :)

Nail stickers are obtained on a large sheet, which contains 12 designs. My water decals crumpled a bit during transport, but it didn't affect their quality. Their application is very simple and hassle-free. Stickers belong to the thicker ones and can withstand a lot when applying them to the nail. The remover is not terrible for them, so you have to work a little bit with the brush while washing them off the skins. Holidays are already behind us, but there are also a lot of typical winter designs. I recommend this set :)

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Cold Winter | 12 Winter Water Decals | Born Pretty Store Review

Naklejki wodne otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the water decals in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: # 41387
Cena/Price: 1,29$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)

Pozdrawiam serdecznie

33 komentarze:

  1. fajne te naklejki :) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzę kogoś jeszcze święta się trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo profesionalnie wykonałaś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzory na paznokcie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, szczególnie podoba mi się ta naklejka z palca wskazującego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ;) u mnie dzisiaj spadł śnieg; może więc na jakieś zimowe mani się jeszcze skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa z tymi naklejkami i do tego mega wyhodna i szybka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw naklejek :) Bardzo ładne wzory, które to bardzo fajnie wykorzystałaś w swoim zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam takie małe arcydzieła na paznokciach :) Naklejki to naprawdę fajna opcja na stworzenie pięknych wzorków. Na pewno jest to prostsze, niż narysowanie ich odręcznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ te pazurki mi się podobają! Świetne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czerwony wzorek na białych paznokciach wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam jeszcze zimowo świąteczne zdobienie do wrzucenia na bloga! Czas się za to zabrać <3

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne są te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te naklejki :) Idealnie pasują do pogody, która jest za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż nie przepadam za obrazkowym zdobieniem i niestety do pracy nie do końca mogę takie mieć, to ta naklejka z reniferkiem bardzo mi się podoba. Cały manicure bardzo ładny, ale ja podarowałabym sobie pewnie tę czerwoną kropkę oraz naklejkę z domkiem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się biało czerwony wzór na naklejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pięknie Ci wyszło :) Naklejki wyglądają znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze jak do Ciebie wchodzę i oglądam manicure z naklejkami to mam ochotę też sobie taki zrobić :D Ale że w pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci, to na 2 dni mi się nie opłaca :D

    OdpowiedzUsuń