niedziela, 31 grudnia 2017

Golden Rose Color Expert 22

Jakoś nie mam ochoty na sylwestrowo-zimowe kolory :P 
Golden Rose Color Expert 22
Golden Rose Color Expert nr 22 to lakier w odcieniu pomarańczowo-brzoskwiniowym o kremowym wykończeniu.
Pojemność - 10,2 ml

  • gruby, płaski i zaokrąglony pędzelek,
  • konsystencja bardziej z tych rzadszych, ale lakier nie spływa na skórki,
  • standardowe krycie po 2 cienkich warstwach,
  • lakier nie smuży i nie bąbluje,
  • ma piękny połysk,
  • dość szybko schnie.
  • lakier szybko starł się mi na końcówkach, a na jednym paznokciu odprysł na drugi dzień.


  • Seria Color Expert jest chyba moją ulubioną jeśli chodzi o markę Golden Rose. Ten lakier jest całkiem dobry i malowanie nim paznokci jest bardzo przyjemne. Szkoda, że szybko się ściera, ale jest jasny, więc nie rzuca się to tak szybko w oczy. 



Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Golden Rose Color Expert 22

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks really pretty :)
    Happy new year :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ten piękny kolorek mogłabym wybaczyć to ścieranie się końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie mało jaki lakier długo się utrzymuje ten mimo słabej trwałości to kolorystycznie jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda z tymi końcówkami bo przyznam, że też mam ten problem :/ Ale kolor jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek jest po prostu świetny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek, żałuję, że ja nie mam takiego w kolekcji - chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutki :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze takie kolorki lubię na wiosnę łączyć z żółtym, nie wiem czemu jak taki widzę to od razu mam ochotę jakieś kwiatki dodać ;D

    OdpowiedzUsuń