środa, 28 lutego 2018

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

W ostatni dzień lutego pokusiłam się jeszcze o zimowe zdobienie :)
Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Użyłam/ I used:

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Tak jak poprzednia płytka do stempli BeautyBigBang, tak i ta według mnie jest genialna. Wzory są duże, wyraźne i dobrze się odbijają. Użyty przeze mnie wzór odbijał się najsłabiej, ale nadal wygląda całkiem fajnie na paznokciach. Nic tylko kupować :D Dla mnie 10/10 ;)

Just like the previous BeautyBigBang stamping plate, this one, in my opinion, is brilliant. Patterns are large and reflected very well on the stamp. The pattern used by me reflected the weakest, but it still looks pretty good on nails. For me 10/10 ;)

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Blue Metal | BeautyBigBang07 Stamping Plate | BeautyBigBang Review

Płytkę do stempli otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the stamping plate with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J6401TM-1A
Cena/Price: 2,59$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność przez system PayPal.
BeautyBigBang supports PayPal as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time, registered package.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

Pozdrawiam

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie. Ta płytka mi się też podoba, ma fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear. ♥
    If you want you can check out my blog. Maybe we can follow each other and be great blogger friends. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi wzorkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie jak zwykle perfekcyjne. Świetny kolor!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski jest uroczy :). Mi nie bardzo by pasowal, ale u Ciebie wygląda swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło, szczególnie podoba mi się na tej transparentnej bazie! Tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ci to wyszło :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdobienie ;) Podoba mi się ten wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze, bardzo ciekawe paznokcie. Takie artystyczne :)
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to zdobienie nie jest zimowe :D Fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz tego wzoru którego użyłeś bardzo mi się podobają też te drobne listeczki. Oczywiście reszta też jest fajna ale te dwa wzory chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Chyba nie dla mnie :) Coś mi nie pasuje w tym zdobieniu :D Ale to tak wyjątkowo - bo zawsze mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Już miałam z ręce te metaliczne lakiery z GR, ale obawiałam się smug i nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. te pazurki wychodza Ci coraz lepsze wow <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Takich wzorów nie lubię, ale na pewno stanowi swietny dodatek i coś "innego" na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się ten kolor. Wrażenie takiego magicznego :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne :D muszę sobie sprawić w końcu taką płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na transparentnej bazie bardzo podoba mi się ten wzór ;płyteczka fajna, mam dopiero jedną z tego sklepu i też jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja po kilku próbach użycia stempli zarzuciłam ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie to wygląda razem ;)
    Pozdrawiam i obserwuje 💋

    OdpowiedzUsuń