niedziela, 18 lutego 2018

Bell HypoAllergenic 11

Lakier, który zdecydowanie lepiej wygląda w buteleczce niż na moich paznokciach :(
Bell HypoAllergenic 11

Pojemność - 9,5 g


  • przyjemna konsystencja - niezbyt gęsta, ale też nie lejąca się,
  • dość wygodny pędzelek - wąski, prosto ścięty, ale precyzyjny,
  • standardowe krycie - 2 warstwy,
  • lakier nie robi smug,
  • dość szybko schnie.
  • lakier mi zbąblował już po pierwszej warstwie,
  • nie współpracuje z topem Sally Hansen, zrobiła się jakby pajęcza sieć.
  • Lubię szarości, ale ten odcień z pewnością nie należy do moich ulubionych. Tak samo lakier. Niby nie jest zły, ale nie daje fajnego efektu. Raczej solo już się nie pojawi. Jedyną jego szansą jest dopełnianie zdobień :)

Bell HypoAllergenic 11

Bell HypoAllergenic 11

Bell HypoAllergenic 11

Bell HypoAllergenic 11

A Wy lubicie takie ciemne kolory?

Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. kolor bardzo ładny :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zdecydowanie nie mój ;) Kiedyś miałam podobny i prawie cały poszedł do kosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki fajny kolorek indygo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie te lakiery się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ładny, ale może odrobinę za ciemny. Mnie też Sally Hansen nie współgra z niektórymi lakierami i szybko robi się "pajęczynka".

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ta butelkowa zieleń jakoś mi nie gra... mam nadzieję, że znajdziesz dla niego zastosowanie pośrednie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam serię limitowaną lakierów hipoalergicznych od Bell. Tam były zdecydowanie piękności pod wzgl. kolorów :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajny ale przez te wady z pewnością nie kupię mimo to że Marke uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi właśnie ten kolorek się podoba! Natomiast zdecydowanie dopełniłabym go zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście nie wygląda jakoś świetnie. Z szarości wolę nieco jaśniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący kolorek, trochę szkoda, że zupełnie się nie sprawdził... Trzymam kciuki, żeby lepiej mu poszło w zdobieniach :3
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor ma bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo ładny,ale ja chyba już za dużo tych ciemnych używałam przez zimę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie tak sobie wygląda na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie dla mnie taki kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy kolor, rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo fajny, szkoda jednak że sam lakier nie jest zbyt dobry :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kolor:)
    zapraszam do mnie,wróciłam po długiej nieobecności:))

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście wolę jasne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor niezbyt ładnie prezentuje się na paznokciach, ale fajnie, że dość szybko schnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń