niedziela, 11 lutego 2018

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Ostatni z trzech marmurków - tym razem typowy nudziak :)
Pojemność - 9 ml

  • przyjemna konsystencja,
  • dobre krycie - 2 cieniutkie warstwy,
  • szybkie schnięcie,
  • dobra trwałość,
  • lakier nie robi smug i bąbelków.
  • beznadziejny pędzelek - gruby, szeroki i postrzępiony.
  • Lakier nie odstaje spośród całej trójki. Tradycyjnie pędzelek przyprawił mnie o ból głowy. Gdyby trafił mi się taki w jednym egzemplarzu to zdołałabym to przeboleć, ale niestety jest on we wszystkich trzech tak samo tragiczny. Producent mógłby pomyśleć o poprawie tego aspektu, chyba że na tę przypadłość cierpią tylko ich lakiery z drobinkami piasku. Ogółem lakiery są przyzwoite i częściowo miło mnie zaskoczyły swoją jakością. Gdyby nie pędzelek byłoby wręcz idealnie.

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pablo Color Extra Long Lasting #3

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, dzienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej masz pewność, że to nie wadliwy model tylko wszystkie z nich mają tak tragiczne pędzelki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze te pędzelki takie słabe, bo lakiery wyglądają naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie lekkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, taki neutralny.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelek można wymienić, ogólnie bardzo ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, delikatne paznokcie! Takie jak lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się te lakiery kojarzą z biszkoptem z makiem :D Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak już pisałam, bardzo podobają mi się te "pieguski" :D wszystkie jakie pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt na pazurkach! Podoba mi sie post i blog. Zostaje na dłużej! :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kolor. Takie najchętniej noszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor! Nie słyszałam o tej marce lakierów;( musi się to zmienić;)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek bardzo ciekawy ;) Podoba mi się, mimo, że za takimi drobinami nie przepadam ;) Ale tutaj efekt jak najbardziej trafia w mój gust ;) Szkoda tylko, że pędzelek kiepski...

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, very interesting. ;)
    Maybe follow for follow ?
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń