niedziela, 25 lutego 2018

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

Długo czekałam na różowe holo i nareszcie je mam <3 Miłość od pierwszego wejrzenia *.*
BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review
BeautyBigbang Holo Polish 007 to lakier holograficzny w odcieniu typowego, cukierkowego różu.
Pojemność - 8 ml


BeautyBigbang Holo Polish 007 is a holographic nail polish in the shade of typical sugary pink.
Capacity - 8 ml

  • przyjemna konsystencja / pleasant consistency,
  • dobre krycie po 2 warstwach / good coverage after 2 layers,
  • wygodny, szeroki i zaokrąglony pędzelek / comfortable, wide and rounded brush,
  • lakier nie robi smug i bąbelków / nail polish doesn't make streaks and bubbles,
  • szybko schnie / dries quickly,
  • nie odpryskuje i nie ściera się szybko na końcówkach paznokci / it doesn't chip off and doesn't rub quickly on the tips of nails,
  • pięknie błyszczy nawet bez topu / it shines beautifully even without the top coat.
  • brak / no defects.
  • Lakier zaskoczył mnie swoją jakością. Jest po prostu idealny. Nie doszukałam się żadnych wad. Efekt holo jest niesamowity. Nie mam żadnych wątpliwości, że ten lakier zasługuje na najwyższą ocenę :)
  • The varnish surprised me with its great quality. It's just perfect. I didn't find any faults. The holo effect is amazing. I have no doubt that this paint deserves the highest rating :)


BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

BeautyBigBang Holo Polish 007 | BeautyBigBang Review

Lakier otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the nail polish with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J6414TM-7A
Cena/Price: 6,99$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność przez system PayPal.
BeautyBigBang supports PayPal as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time, registered package.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

A Wy jaki kolor holo lubicie najbardziej?
What holo polish color do you like the most?

Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Podobają mi się drobinki zanurzone w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie, ten kolor zdecydowanie nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor! Jak tylko zobaczyłam wcześniej Twoje paznokcie na IG to od razu się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki super kolorek, uwielbiam róż :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne! uwielbiam holo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek ;) I dobrze, że fajnie się spisuje, bo wygląda efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie! A do tego lakier bez wad :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglada całość :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i pomyśleć, że mam w swoich zbiorach tylko jednego holosia, wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek! Holo zawsze wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go mieć! Kolor jest idealny dla mnie <3 Piękny, uroczy i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek nie mój tym razem ale fajnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Błyszczące drobinki rządzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, a do tego taka dobra recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś podobnego mam z Colour Alike.
    Ps. Co do kremu, to napisz na pocztę, chętnie się podzielę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor :D ostatnio lubię lakiery z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. What a wonderful holo! Nice photos!
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous shade .. i love holos

    OdpowiedzUsuń