środa, 7 lutego 2018

Enjoy Today | Born Pretty Stamping Plate BP-190 | Born Pretty Store Review

Pomimo zbliżających się walentynek  postanowiłam trochę odpocząć od wszelkich odcieni różu :) Aczkolwiek miejsce na akcent w postaci serduszek znalazłam ;)
Użyłam/ I used:


Płytka jest świetnej jakości. Wzory bardzo dobrze się odbijają. Na moje paznokcie są trochę za duże, ale pod skosem napisy mieszczą się całe. Myślę, że taka płytka z napisami daje sporo możliwości na ozdobienie paznokci. Ja zdecydowałam się na minimalistyczne kropki i ciemną zieleń. 

The stamping plate is of great quality. Patterns transferred very well on the stamp. They are a little too big for my nails.  I think that such a stamping plate with subtitles gives a lot of possibilities for decorating yours nails. I decided on minimalistic dots and dark green.






Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #41079
Cena/ Price: 1,59$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Ten odcień zieleni jest fantastyczny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, tak słyszałam o tym sklepie, nawet postanowiłam napisać odesłali mi link do formularza i już kilka tygodni nic. Możesz napisać mi jak wyglądało to u ciebie >?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są :)
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zieleń :) Płytka nie do końca w moim stylu, ale pomysł fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna płytka, choć akurat zieleń dla mnie trochę za ciemna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zieleń i pozytywny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta butelkowa zieleń jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień zieleni :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ;) Bardzo podoba mi się to zdobienie na środkowym palcu i kciuki ;) Plus, dobór kolorystyczny - strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, taka butelkowa zieleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszko jest? Jest! Kto powiedział, że w lutym wszystkie zdobienia muszą być słodko-różowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor.Zdobienie tym serduszkiem super wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taką zieleń <3 Perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam bzika na punkcie zieleni piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pazurek enjoy i małe serduszko to świetne akcenty. Zieleń wygląda tak majestatycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne paznokcie, bardzo mi się podoba to serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tym odcieniu zielieni!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoje wykonanie :) Te napisy oraz akcent na serduszko wyszło naprawdę świetnie!
    Też póki co mam dosyć tego całego różu i w przyszłym tygodniu idę na paznokcie. Raczej też w innym kolorku niż walentynkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear, everyone looks very beautiful. <3
    You have a lovely blog, maybe follow for follow ? :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe mani :) Ja raczej nie sięgam po zieleń w lakierach, a tutaj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń