niedziela, 4 marca 2018

Bell Tropical Fun Nail Enamel

W oczekiwaniu na wiosnę...
Bell Tropical Fun Nail Enamel


Lakier to typowa pastelowa mięta. Na zdjęciach aparat złapał trochę więcej niebieskich tonów niż w rzeczywistości lakier ich posiada.
Pojemność - 8 g


  • przyjemna konsystencja - bardziej rzadka niż gęsta,
  • standardowe krycie - po 2 warstwach,
  • brak smug,
  • dość szybki czas schnięcia,
  • lakier ładnie błyszczy bez topu.
  • niestety mam pecha do pędzelków i znowu trafił mi się wadliwy egzemplarz z poczochranymi włosiętami. W lakierze Bell do tej pory mi się to nie zdarzyło. Gdyby nie to pędzelek byłby całkiem fajny - szeroki i prosto ścięty.
  • lakier zbąblował mi na kilku paznokciach już po 1 warstwie,
  • niestety trwałością nie może się pochwalić - pękł mi na dwóch paznokciach. Pokonała go chyba klawiatura, bo nic poza tym nie robiłam takiego, co mogłoby go aż tak naruszyć. Chyba, że jest nietrwały sam w sobie.
  • Lakier poza moim ulubionym kolorem niewiele ma do zaoferowania. Całe szczęście, że konsystencja i krycie jest w porządku, bo chyba bym go spisała na straty.

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Bell Tropical Fun Nail Enamel

Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Kolorek zupełnie nie mój. I dodatkowo ciężki we współpracy... Nie skusiłabym się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem na nie :/

    Zapraszam na najnowszy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta!!! Zaczynam tęsknic za latem :D Uwielbiam miętę na paznokciach i na ubraniach :P
    Szkoda, że ten lakier okazał się taki problematyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma piękny, chociaż dla mnie jeszcze nieco za wczesnie na mięte;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, szkoda, że problematyczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor, szkoda że jakoś średnia.... tak czy owak zrobiło się wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor,jak dobrze, że niedługo wiosna (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny. Przyzwyczaiłam się już jednak do hybryd, trwałość ma przy nich istotne znaczenie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, ale...skoro trwałość kiepska, to nie ma co próbować..
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolorek wow <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam miętowy kolor. Na Twoich paznokciach wygląda super i przypomina, że jeszcze trochę i będzie lato (oczywiście najpierw wiosna). :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wakacyjnie się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń