środa, 6 grudnia 2017

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Sweterkowe zdobienie chodziło już za mną od dłuższego czasu i nareszcie zdecydowałam się je wykonać :)
Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review
Użyłam/ I used:

Na pomysł sweterka na paznokciach wpadłam dzięki płytce do stempli BeautyBigBang nr 05. Płytka zawiera 6 dużych wzorów na całe paznokcie. Wzory są bardzo duże, więc posiadaczki długich paznokci z pewnością będą zadowolone z tej płytki. Głównym motywem płytki jest zima i święta. Wzory odbijają się fantastycznie. Nie spodziewałam się, że płytka jest tak świetnej jakości. Po prostu się w niej zakochałam i chyba jest ona moim faworytem wśród płytek do stempelków. Oceniam ją na 10/10 :)

Stamping plate No. 05 from BeautyBigBang has inspired me to create a winter nail art. The stamping plate contains 6 patterns for whole nails. Patterns are very large, so the owners of long nails will certainly be satisfied with this plate. The main motif of the stamping plate are winter and Christmas. The patterns are very well transferred to the stamp. I didn't expect the plate to be of such great quality. I just fell in love with it and I think it is my favorite among the stamping plates. I rate it at 10/10.

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review
Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review


Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Winter Sweater | BeautyBigBang Xmas Winter Nail Stamping Plate 05 | BeautyBigBang Review

Płytkę do stempli otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the stamping plate with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J3141TM-5A
Cena/Price: 2,595$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność przez system PayPal.
BeautyBigBang supports PayPal as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time, registered package.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. Cudowne wychodza Ci te pazurki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wzorki podbiły moje serce ! :D Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi się te wzorki ( kciuk ) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,

    So lovely !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna płytka i piękny manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki koteł! Świetne! Podobają mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzymy oczywistych wzgledow nie uzywam lakierow zwyklych, wiec takie zdobienie odpada. A 3d hybrydami nie chce mi się wykonać: D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Muszę się bliżej przyjrzeć tym płytkom z BBB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te pazurki ;) Bardzo mi się podobają ;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    http://kobiecomania.blogspot.com/2017/12/swiss-image-advances-care-szampon-i.html
    przesyłam buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa! Kot w sweterku! Padłam! Genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne pazurki... po prostu prawdziwa sztuka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przyjemne :) choć inne u ciebie bardziej mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak świątecznie się zrobiło..

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki piękny manicure! I ten pusheen <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ;) I ja muszę pomyśleć o jakimś zdobieniu na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna płyteczka ; miałam ja wybrać, ale nie wiedziałam czy zdąży przyjść przed świętami, więc w końcu wybrałam inną ;

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zobaczyłam to zdobienie to już myślałam, że sama to dziubdziałaś! na szczęście to stempelek, uff :D śliczne pazury, takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice review and beautiful nails design

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale urocze kotki! :D Czyżby to był Pusheen? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. srebrny wzorek w połączeniu z czerwienią wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. małe dzieła sztuki :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja bym chciała umieć tak robić! pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej podobają się Twoje własne malowanki na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń