niedziela, 10 grudnia 2017

Ingrid Estetic 546

Była już wiosna na paznokciach, to czas na lato zimą :D
Ingrid Estetic 546
Ingrid Estetic nr 546 to mój ulubiony odcień różu - taka ciepła fuksja. 
Pojemność buteleczki to 10 ml. 
Lakier w matowym wykończeniu wygląda TAK :)

  • szeroki i płaski pędzelek - bardzo wygodny,
  • przyjemna konsystencja - rzadka, ale nie lejąca się,
  • bardzo dobre krycie - wystarczają dwie cienkie warstwy, myślę, że na krótkich paznokciach jedna też by się sprawdziła,
  • lakier nie robi bąbelków oraz smug,
  • ma przepiękny połysk,

  • trochę długo schnie, 

  • Bardzo dobry lakier w pięknym odcieniu. Uwielbiam go i jeszcze nie raz ujrzycie go na moich paznokciach ;)

Ingrid Estetic 546

Ingrid Estetic 546

Ingrid Estetic 546

Ingrid Estetic 546

Pozdrawiam








26 komentarzy:

  1. Ładny kolorek ;) Kiedyś miałam jakiś lakier od Ingrid, ale mój był do niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mat wyciąga z tego lakieru więcej różowych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest boski :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest taki piękny, że to długie schnięcie mogę przeboleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ożywia nieco pogodę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczna czerwień podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten odcień - idealny na lato:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor lakieru.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie widziałam tego typu odcienia, który tak bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. róż to zdecydowanie nie mój kolor, jednak u Ciebie prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny ten kolorek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co chodz długo schnie kolor ma zacny:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio dominują jasne odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń