niedziela, 17 grudnia 2017

Bell Secret Garden 02 Forget Me Not

Dziś nareszcie zrobi się trochę mroźnie na moim blogu :)
Bell Secret Garden 02 Forget Me Not
Bell Secret Garden 02 Forget Me Not to jasny błękit z nutką mięty i mnóstwem złotych drobinek, które niestety na zdjęciach się gdzieś ukryły, ale normalnie są bardzo widoczne i nadają lakierowi mroźnego charakteru.
Pojemność - 8 g

  • przyjemna konsystencja - rzadsza, ale nie wodnista,
  • średnie krycie - potrzebuje 2 trochę grubszych warstw,
  • średniej grubości, miękki pędzelek - wygodny i precyzyjny,
  • lakier nie robi bąbelków.
  • pierwsza warstwa okropnie smuży - drugą trzeba precyzyjnie nałożyć aby nie powstały prześwity,
  • lakier długo schnie - nawet niezawodny Insta-Dri miał problemy z jego utwardzeniem,
  • przez drobinki jest problematyczny w zmywaniu.
  • Lakier zauroczył mnie swoim kolorem i nazwą. Niestety jakościowo nie jest najlepiej i chyba nieprędko zdecyduję się go ponownie użyć solo na paznokciach.

Bell Secret Garden 02 Forget Me Not

Bell Secret Garden 02 Forget Me Not

Bell Secret Garden 02 Forget Me Not

Bell Secret Garden 02 Forget Me Not

Miłego dnia









25 komentarzy:

  1. Kolor piękny!szkoda że długo schnie!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, szkoda, że tak długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że długo schnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłby dla mnie jeśli smuży... ja nie mam do tego cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, przywołuje wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor :) Niebieski jest jednym z moich ulubionych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest przepiękny, lubię takie latem. Szkoda, że jakość lakiery już tak dobra nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery z drobinkami...ale faktycznie potem straszna męczarnia ze zmywaniem...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek bardzo fajny, ale nie lubię tych ciężko zmywających się drobinek, no i długie schnięcie... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny. Na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie <3 I ten kolorek ajjj

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor <3 jeden z moich ulubionych :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam kolor bardzo delikatny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor:* Wszystko co jest miętowe jest przesłodkie:)

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek ładny, ale co z tego skoro trzeba się z nim tak męczyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. długo zastanawiałam się nad tą serią, ale się w końcu nie zdecydowałam na żaden odcień i właśnie bym żałowała bo jest piękny, ale jak widzę jest też dość problematyczny więc mój żal zmalał :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kolorek :)
    Dodaję do obserwowanych, zainspirowałaś mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek jest piękny. Kojarzy mi się z latem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i średnio podoba mi się kolor w realu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolorek. Bardzo poetycka nazwa. :) Szkoda, że na zdjęciach nie widać tych złotych drobinek.

    OdpowiedzUsuń