środa, 27 grudnia 2017

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Dziś będzie trochę zimowo i nawet ciut świątecznie, pomimo tego że już po świętach :)
Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:

Gdy zobaczyłam tę płytkę to od razu wiedziałam, że chcę wykorzystać te dwa wzory. W mojej głowie powstał plan na pastelowo-reniferowe zdobienie. Płytka do stempli jest świetnej jakości. Każdy z wzorów bardzo dobrze się odbija. Wzory na całe paznokcie są średniej wielkości. Dla mnie to dobrze, bo prawie cały wzór mieści się mi na paznokciu. Dziewczyny z dłuższymi paznokciami mogą jednak mieć małe problemy. Podsumowując - jak zwykle jestem zadowolona z płytki do stempli od Born Pretty :)

When I saw this plate, I knew that I wanted to use these two patterns. I decided on pastel-reindeer nail art. The stamping plate is a great quality. Each of the patterns are very well transferred on the stamp. Patterns for whole nails are medium sized. It's good for me, because almost the whole pattern is on my fingernail. Girls with longer nails may have little problems. To sum up - as always I am happy with the Born Pretty stamping plate :) 

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Reindeers | Born Pretty Stamping Plate BP-192 | Born Pretty Store Review

Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #41081
Cena/Price: 1,59$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam

34 komentarze:

  1. ale słodkie!
    Miałam kiedyś te stemple ale mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda! Te stempelki przecudowne :D Ja muszę w końcu sobie jakieś dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to po prostu rewelacyjnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna płytka :). Że ja jej wcześniej nie wyczaiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne pazurki zaczynają Ci wychodzić :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta płyteczka , a najwięcej podobają mi się na niej dwa duże wzory, których nie użyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodkie renifery,a ja się męczę linerem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda.Szczesliwego Nowego Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta płytka ma naprawdę fajne wzorki :) jestem ciekawa ile ich masz u siebie w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdobienie ;) Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne - bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdobienie!
    Podobają mi się kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł na połączenie reniferkowo-świątecznych wzorów z pastelowymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne skandynawskie klimaty:) SUPER:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się jak wszystko ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wzory ma ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta płytka! Sama kiedyś myślałam nad kupnem, ale za dużo wzorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie umiem robić stempelków :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś zamawiam z bratową płytki i będziemy malować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze! Najbardziej wpadł mi ten niebieski paznokieć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne jest to zestawienie kolorków i wzorów :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne! Podobają mi się takie pazurki ;) Renifery na zimę to zawsze fajny wybór, a tak mało mam ich na płytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolorki. :) Na punkcie reniferów ostatnio szaleję. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory no i płytka faktycznie cudowna, szkoda, że nie natknęłam się na nią wcześniej . Bardzo podoba mi się wzór jelonka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdobienie, takie inne 'ugryzienie' Świątecznego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne wzory, bardzo na czasie, a do tego idealny kształt paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń