środa, 13 grudnia 2017

Fiery Red | BeautyBigBang Round Nail Glitter Thin Sequins | BeautyBigBang Review

Moje drugie podejście do zdobienia z wykorzystaniem cekinów. Tym razem kolorem przewodnim jest czerwień :)
Fiery Red | BeautyBigBang Round Nail Glitter Thin Sequins | BeautyBigBang Review
Użyłam/ I used:

Aplikacja cekinów jest bardzo prosta i przyjemna, a efekt jaki można uzyskać bardzo ciekawy. Cekiny nakładam na mokry top i na końcu całość pokrywam jeszcze jedną warstwą top coat'u. W słoiczku znajdują się cekiny w trzech różnych rozmiarach oraz trzech kolorach. Do wyboru mamy pięć różnych zestawów kolorystycznych. Piegi to idealny pomysł na ozdobienie naszych paznokci kiedy nie mamy czasu albo chęci na skomplikowane zdobienia :)

Applicating the sequins is very simple and pleasant, and the result is very interesting. I place the sequins over still wet top coat and then cover them with another layer. There are three sizes and three different colours in the package. You can choose between five colour sets. The sequins are ideal idea for decorating your nails when you don't have much time or creativity for complicated nail art. 

Moja ocena/ My rating: 5/5









Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the product with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J1329-1C
Cena/Price: 1,99$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność przez system PayPal.

BeautyBigBang supports PayPal as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)


Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszło ale odcień tej czerwieni jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Właśnie takich cekinów potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie. Ta czerwień jest baaaardzo kusząca!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenie czerni i czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień jest przepiękna :) Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie ;) Takie proste elementy, a taki ciekawy efekt ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się te cekiny-kropki podobają, w końcu muszę sobie je zamówić. :P Ekstra mani. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi cekinami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i jakże z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, już trochę w świątecznym klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam precyzję wykonania, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!
    Mnie cekiny nigdy nie trzymały się dłużej niż dzień :P
    Zapraszam na nową serię postów o moim wakacyjnym wyjezdzie :)
    http://mytravellifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwony świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe połączenie, naprawdę ślicznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka sztuka! Gdybym mogła tylko skorzystać z Twoich usług...;)
    Może wzajemna obserwacja? -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe:) Już takie świąteczne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdobienie, kojarzy mi się z jakąś imprezą :)

    OdpowiedzUsuń