niedziela, 29 października 2017

A-NAIL 01 Holographic Nail Polish | BeautyBigBang Review

Miało być różowe, ale jest srebrne holo :) W tym efekcie zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;)
Pojemność/ Capacity: 5 ml

  • przyjemna konsystencja / nice consistency,
  • dobre krycie - wystarczą 2 warstwy / good opacity, on my nails I have two layers of lacquer,
  • wygodny pędzelek, średniej grubości / very handy brush,
  • lakier nie robi smug i bąbelków / nail polish doesn't smudge and bubble,
  • ma piękny połysk / The nail polish has a beautiful shine,
  • dość szybko schnie / dries quickly.
  • lakier ma okropny zapach starej farby / the lacquer smells badly.
  • Bardzo dobry lakier. Daje niesamowity efekt holograficzny nawet bez użycia bazy. Szkoda tylko, że fotografowanie takich lakierów jest takie trudne :/ 
  • Very good varnish. It gives an amazing holographic effect even without using a base.







Lakier otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the nail polish with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J2881-3C
Cena/Price: 3,99$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność kartą.

BeautyBigBang supports PayPal, credit card as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)


Pozdrawiam

40 komentarzy:

  1. jak dla mnie to ten lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, ja połączyłabym go z turkusem albo miętą :D
    u mnie na blogu nowa współpraca, a niebawem rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ale szkoda, że śmierdzi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Mój lakier z Beauty Bigbang też dziwnie pachnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny,ja taki efekt robię z pyłku holograficznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne jak zawsze <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czemu, ale wiekszość chińczyków śmierdzi - moje też tak mają...

    Uwielbiam ten efekt srebrnego holo!!! Do szczęscia brakuje mi białego holo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda ten lakier choć nie wiem czy bym wytrzymała ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki efekt na paznokciach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach by mi nie przeszkadzał, bo efekt jaki daje jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ładnie, będzie się pięknie mienił w jesiennym słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny efekt! Bardzo mi się podoba. :) Nie miałam jeszcze lakieru holo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyszło! świetny blog!, obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się efekt holo, rzadko go miewam bo jednak dla mnie to mocny efekt, ale u kogoś zawsze się zachwycam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten lakier. Po wyschnięciu dalej śmierdzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, daje efekt jak pyłki *.* Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się mieni! Fotografowanie jest trudne, ale ja już dobrze wiem jak genialnie na żywo musi się prezentować ten kolor *.*

    Dokładnie! Mat i dodatek złota idealnie podkreśliły tą zieleń <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że piękne to holo, jak na klasyczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda naprawdę świetnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojeju efekt mega cudowny:D nosa zawsze można zatkać;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne pazurki, do tego pięknie się mienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Daje cudowny efekt, taki "wow!" :D

    OdpowiedzUsuń