środa, 25 października 2017

Black&Blue Ombre | 3D Nail Vinyls | BeautyBigBang Review

Jeśli lubicie naklejki wodne i koronkowe wzory to myślę, że ten zestaw Wam się spodoba :)
Black&Blue Ombre | 3D Nail Vinyls | BeautyBigBang Review
Użyłam/ I used:
Zestaw zawiera 48 naklejek wodnych. Wszystkie wzory są biało-czarne, na transparentnym tle. Naklejki są dobrej jakości, a ich aplikacja jest bardzo prosta. Trzymałam je tylko 10 s w ciepłej wodzie i były gotowe do nałożenia na paznokieć. Nie tworzyły bąbelków i idealnie przylegały do suchego lakieru. Wystające części naklejki najłatwiej jest zmyć zmywaczem - u mnie najlepiej sprawdza się w tym celu acetonowy zmywacz Isany. Jeśli chodzi o wielkość to dla mnie są idealne - niezbyt duże i przede wszystkim wąskie, wręcz stworzone na moje paznokcie. Jednak dla osób z trochę szerszą płytką mogą być za małe. Wprawdzie wszystkie wzory nie posiadają tła, więc jeśli okażą się za wąskie to nie będzie się rzucało to za bardzo w oczy. Podsumowując mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tych naklejek. Wzory są przepiękne, szczególnie polecam je miłośniczkom koronek. Nie wiem tylko dlaczego na stronie sklepu zdecydowano je określić jako naklejki 3D, ponieważ są to zdecydowanie typowe naklejki wodne. Cenowo także na plus, zwłaszcza, że w polskich sklepach za jeden taki arkusz liczą sobie około 2 zł.

Set contains 48 water stickers. All patterns are white and black, on a transparent background. Stickers are good quality and their application is very simple. I held them for only 10s in warm water and they were ready to be applied to the nail. They didn't create bubbles. The protruding part of the sticker is the best to wash it off with a cleaner - I used acetone remover Isana. In terms of size, it's perfect for me - narrow and not very big, even made on my nails. However, for girls with a slightly wider nails may be too small. Although all patterns have no background, so if they are too narrow it will not be too noticeable. In conclusion I can say that I am very happy with these stickers. The patterns are beautiful, especially recommended for lace lovers. I just don't know why the store website decided to label them as 3D stickers, because they are definitely typical water stickers. 






Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the product with cooperation with BeautyBigBang.


Link: 
Kod: SKU: J5631
Cena/Price: 5,69$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność kartą.

BeautyBigBang supports PayPal, credit card as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)
I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. Dokladnie te same naklejki zamowilam na Ali za 1,95$. Różnica w cenie jest ogromna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Będziesz miała zapas na rok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te arkusze to strzał w 10!! Szybkie i wygodne dekorowanie pazurków ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mani i jak pięknie dobrały się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pogardziła bym takimi naklejkami ;) choć musiałabym najpierw swoje zapuścić :) bo są bardzo krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :) Takie pazurki mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ;) Świetnie to wygląda ;) I jaki robi efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny efekt. Nigdy nie miałam naklejek wodnych *-* Na razie wierna hybrydom xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw. Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pazurki jak zawsze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne mani :) naklejki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O raaany! Ja też chcę ten zestaw naklejek! Wyglądają super! ;-) Zdobienie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, ile naklejek! :O Super to wygląda, chyba też się na nie skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba ten serdeczny, fajnie ozdobiony i ładnie odbija ta koroneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam naklejek wodnych, ale z widzę, że warto się na nie skusić. Piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. naklejki wodne są świetnie :) bardzo podoba mi się cały manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zamówiłam naklejki wodne rok temu i jak na złość, nie chcą się przykleić do hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że to lakier termiczny, a nie gradient :) Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne paznokcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie wyglądają i paznokcie i naklejki;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobał mi się efekt na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń