czwartek, 5 października 2017

Ados Long Lasting 41

Ten lakier mieliście niedawno okazję oglądać w ramach zdobienia, ale w matowym wydaniu. Dziś gości u mnie solo i z połyskiem. Niestety w żadnym świetle nie udało mi się uchwycić jego perłowego wykończenia. Musicie mi uwierzyć, że te drobinki jednak w nim są :)
Ados Long Lasting 41
Ados Long Lasting 41
Pojemność - 9 ml

  • standardowe krycie - potrzebne są 2 warstwy,
  • przyjemna konsystencja - lakier mógłby być trochę gęstszy, ale ogółem mi ta konsystencja pasuje i te z Was, które lubią rzadkie lakiery myślę, że będą zadowolone,
  • lakier nie robi smug,
  • nie robi bąbelków,
  • dość szybko schnie - pierwsza warstwa była sucha po niecałych 5 minutach, według mnie to całkiem nieźle jak na tradycyjny lakier, druga warstwa schnie ciut dłużej,
  • lakier ma piękny połysk,
  • cienki pędzelek - stworzony dla wąskich paznokci <3 Chyba zmienię swój ulubiony typ z grubego pędzelka na te cienkie, bo takimi maluje mi się lepiej i bardziej precyzyjnie.
  • lakier dość szybko starł się mi na końcówkach i jest to mocno widoczne ze względu na jego dość ciemny odcień.

  • Naprawdę przyjemny lakier. Dodam, że pomimo iż nie należy do najjaśniejszych to nie sprawia problemów przy zmywaniu i nie barwi płytki. Pięknie się błyszczy i tym blaskiem mógłby konkurować nawet z hybrydami. Jestem nim oczarowana :)
Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41

Ados Long Lasting 41


Pozdrawiam



36 komentarzy:

  1. Ładny kolor. Taki "nieoczywisty". Lubię lakiery z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny :) U mnie żaden jakieś długo się nie utrzymuje, ale tak już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest naprawdę świetny. Uwierz, że nie każde hybrydy się pięknie błyszczą. W dużej mierze to zależy od topu ;). A widziałam już nie raz, jak tradycyjny lakier miał połysk o wiele ładniejszy niż hybryda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! ciekawy kolorek ;) nieco hallowenowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten lakier :) Połysk ma naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny, głęboki odcień <3 Kiedyś miałam jakiś lakier z Adosa, takie w małej buteleczce, i jakoś nie lubiłam się z nim jakoś bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie prezentuje się na paznokciach. Lubię lakiery z małymi drobinkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ma piękny Ja przy linii Brzegu Wzięłabym i na przykład topem zabezpieczyła

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za fioletem, ale kolor wygląda całkiem nieżle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :) Choć... nie wiem czy bym się na taki zdecydowała ;) U mnie jednak niepodzielnie króluje czerwień i tym podobne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek jest bardzo ciekawy i ładny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny kolor z SuperPharm i też szybko się ściera. :) Widocznie taka ich uroda...

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ;o mega kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łądny ten kolorek, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lakierów hybrydowych nie zamieniłabym już na nic innego ;0

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że dość szybko starł się mi na końcówkach

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry jakościowo i kolor również ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, kolor jest ładny ale ogromny minus za ścieranie końcówek! :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się szybko wyciera, bo kolor zacny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam fiolet więc jak dla mnie kolor bomba co do trwałości mógłyby trzymać się dłużej:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolor :) Uwielbiam takie ciemniejsze odcienie
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń