niedziela, 15 października 2017

Ados Long Lasting 16

Ostatni z trzech Adosów, które posiadam :) Według mnie najładniejszy z nich ;)
Ados Long Lasting 16
Ados Long Lasting nr 16 to lakier w kolorze mocno przybrudzonego różu. Można go chyba też zaliczyć do odcieni nude.
Pojemność - 9 ml

  • dobre krycie - po dwóch warstwach,
  • wygodny pędzelek,
  • konsystencja mocno płynna, ale ja taką lubię. Podejrzewam, że wszystkie lakiery z tej serii taką posiadają, 
  • lakier nie smuży,
  • nie pojawiają się bąbelki,
  • dość szybko schnie,
  • bezproblemowy w zmywaniu.

  • po dwóch dniach końcówki są starte pomimo topu, a po trzech pojawiają się małe odpryski.
  • Bardzo dobry i ładny lakier. Z przyjemnością noszę go na paznokciach. Kolor jest na tyle uniwersalny, że pewnie pojawi się jeszcze w kilku zdobieniach na blogu ;)

Ados Long Lasting 16


Ados Long Lasting 16

Ados Long Lasting 16

Ados Long Lasting 16

Ados Long Lasting 16
Miłej niedzieli :)
Pozdrawiam


35 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, mam podobny z Bourjois :) Szkoda, że tak krótko się trzyma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba - taki subtelny i delikatny :) Po dwóch dniach starte końcówki to u mnie norma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor cudowny! Lubię wszystkie odcienie różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest przepiękny, cudowny, idealny <3 No i teraz będę miała obsesję na jego punkcie i nie spocznę, póki nie znajdę jakiegoś hybrydowego zamiennika :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier wygląda pięknie! Szczególnie na długich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, subtelny i nieoczywisty kolorek :) nawet ja, antyfanka różu bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor naprawdę ładny, ale wady eliminują ten lakier abym go kupiła. Aczkolwiek często mam tak, że lakiery które u kogoś się nie sprawdziły u mnie sprawdzają się b. dobrze ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor przepiękny! Mógłby być nieco trwalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, stonowany kolor. Idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor - ale widziałabym go w macie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że trwałość taka słowa ale i tak kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny, jakoś skojarzył mi się z idealnym lakierem do biura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek, taki klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this colour. It's very elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest przepiękny! i buteleczka ładnie wygląda :) lubie takie małe, wtedy wiem, że zużyję do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek bardzo ładny, lubie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor :) sama często paznokcie maluję na taki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie kolory :) chociaż obecnie mam ochotę na coś zgaszonego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie brudne róże. Super kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek ma fajny ;) Ja klasyczne lakier mam głównie z Golden Rose, trochę z Avonu i teraz prawdziwe perełki z ncla *.*

    OdpowiedzUsuń