niedziela, 22 października 2017

Golden Rose Color Expert 02

Biel i czerń to kolory, które zawsze znajdują się w mojej lakierowej kolekcji. Część z Was pewnie posiada jednocześnie kilka lakierów w tym kolorze. Ja zawsze ograniczam się do jednej buteleczki czerni i jednej bieli. Ze znalezieniem idealnego białego lakieru mam spory problem. Ten od Golden Rose jest całkiem niezły, ale nie jest wolny od wad.
Golden Rose Color Expert 02
Golden Rose Color Expert nr 02 to klasyczna biel. Nie wygląda aż tak bardzo "korektorowo", choć ja fanką bieli w wydaniu solo nie jestem.
Pojemność - 10,2 ml

  • standardowe krycie - 2 warstwy,
  • szeroki, zaokrąglony pędzelek - u mnie to zawsze jest na plus,
  • przyjemna, rzadka ale nie lejąca konsystencja,
  • lakier nie bąbluje,
  • lekko smuży.
  • Ta biel zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, niż poprzednia, którą miałam - Eveline miniMAX 253. Kilka bieli miałam i niestety każda robiła smugi :/ W tym przypadku nie jest inaczej, ale smugi i drobne prześwity są do przyjęcia, zwłaszcza gdy używa się tego lakieru przy zdobieniach. Dobre krycie i wygodny pędzelek wynagradzają mi minusy.

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Golden Rose Color Expert 02

Lubicie biel na paznokciach?

Pozdrawiam


31 komentarzy:

  1. Bardzo ciężko znaleźć idealny biały lakier -ten wydaje się całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawniej nie lubiłam, ale to się zmieniło :) I też miałam na raz tylko jedną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione biel i czerń to te od Essence, ale GR też lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! Ja mam zawsze problem z aplikowaniem jasnych kolorów :D Po prostu nie umiem chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny lakier :) Lekkie smużenie mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały (jak i czarny) lakier to must have w każdej lakierowej kolekcji - dobrze, żeby był dobrze kryjący. Ten lakier wygląda dobrze i myślę, że gdy ktoś będzie mnie pytał o biel idealną to odeślę go do GR ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. That looks really elegant on you :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z GR zdecydowanie wolę biel z kolekcji Ice Chic; jest bardziej płynna i lepiej się nią maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z białymi lakierami to ja mam zawsze problem... Denerwują mnie podczas aplikacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. już wypróbowałam tyle białych lakierów, że sama nie wiem, który jest najlepszy :( za każdym razem wybieram inny z nadzieją, że tym razem okaże się lepszy. Muszę wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie białe lakiery schodzą jak woda bo nakładam je pod każde ombre jako bazę do podbicia koloru :) często też biały lakier mam jako tło dla naklejek wodnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, że czerń z bielą to podstawa lakierowej kolekcji. Ja przerabiałam kilka lakierów. Aktualnie mam Sally Hansen 300 White On i bardzo się z nią polubiłam :) Twoja GR też wygląda całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za białym lakierem, ale u Ciebie wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam białe paznokcie (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Fanką malowania paznokci na biało ani tym bardziej na czarno nie jestem, ale uważam, że kolorek świetnie prezentuje się na Twoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja biel polubiłam z Avonu, z tej serii żelowej! Wyjątkowo dobrze mi się sprawował, a na dodatek do stemplowania się świetnie nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ja też mam problem z białymi lakierami. Czekam na Twoją Halloweenową propozycje:D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ;) jak na biały lakier to jest świetny :) ja zawsze mam kłopot z tym kolorem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej kolekcji, akurat białego nie miałam, ale Color Expert to dla mnie jedna z fajniejszych kolekcji GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej dawno już białych paznokci nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja teraz uwielbiam białe kolorki więc jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że biel na paznokciach bez żadnych dodatków wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się jakos nie mogę przekonać do białych paznokci u siebie :) u innych mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest ładny i mam tak jak TY - jedna biała butelka lakieru i jedna czarna. Z tym, że u mnie biały często wygląda jak korektor, jest taki niby matowy, niby nie.. dlatego nie używam dopóki nie znajdę tego "wow" :)

    OdpowiedzUsuń