czwartek, 30 sierpnia 2018

Marine Style

Zabrakło kotwic, ale i tak to zdobienie zaliczam do mojego pierwszego w stylu marynistycznym :P Biało-granatowe paski są, trochę czerwieni jest, więc w sumie wszystko się zgadza (poza małymi szczegółami) :D
Użyłam:


Ostatnio w moich zdobieniach rządzi biel :P Jak tak dalej pójdzie to chyba wykupię wszystkie lakiery w tym kolorze :D
Wzorki to oczywiście naklejki wodne ;) A paski wykonane za pomocą tasiemek, które niestety nie chciały się dokładnie przykleić do paznokcia i stąd lekkie nierówności :(



Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie ;) Bardzo podobają mi się takie marynarskie wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :) Bardzo mi się podoba ten wzór marynistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ładnie wyszły i nie widać tych nierówności przynajmniej na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski mi się mega podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten głęboki odcień granatu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne :) podoba mi się taki marynarski akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię marynarskie klimaty, więc Twoje zdobienie przypadło mi do gustu. :) Ahoj przygodo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam się podoba takie minimalne marynistyczne nawiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pazurki podobaja mi sie bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń