niedziela, 12 sierpnia 2018

Sensique Art Nails 332 Octopus

Niepowtarzalny lakier od Sensique :)
Dostępność - drogerie Natura
Pojemność - 5,5 ml

  • wygodny pędzelek,
  • standardowe krycie po 2 warstwach,
  • lakier nie smuży, nie bąbluje,
  • ma przepiękny połysk,
  • mimo drobinek całkiem łatwo się zmywa.
  • trwałość niestety nie jest najlepsza, u mnie wytrzymał dwa dni.
  • Bardzo fajny maluszek o niepowtarzalnym odcieniu. Nie jest to typowy lakier holo, ale także ładnie się mieni w słońcu. W rzeczywistości bardziej wpada w brąz. Nie mogę się doczekać kiedy znowu pojawi się na moich paznokciach.







Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. ale śliczny :) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ciekawy ;) Ja z lakierami Sensique nie mam dobrych wspomnień, więc pozytywnie zaskoczyła mnie jego jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny, a dwa dni to u mnie standard dla lakieru 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor. Sama go mam w swoich zbiorach, ale jeszcze czeka na pierwsze użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten połysk jest rewelacyjny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń