wtorek, 28 sierpnia 2018

Golden Rose WOW! 83

Kolejny maluszek od Golden Rose. Tym razem w "nieco" bardziej letnim odcieniu :) 
Pojemność - 6 ml

  • wygodny pędzelek,
  • super konsystencja,
  • dobre krycie,
  • nie robi bąbelków i smug,
  • szybko schnie,
  • ma ładny połysk,
  • łatwo się zmywa,
  • trwałość całkiem niezła, wytrzymał pełne 3 dni do kolejnego zmycia.
  • chyba brak.
  • Świetny maluszek, który mi się przez przypadek prawie zdublował z innym lakierem. Jest ciut bardziej jaskrawy. Jego jakość naprawdę mnie zaskoczyła, bo z seria WOW! zawiera i bardzo dobre lakiery, ale też potrafią się trafić prawdziwe buble, z którymi nie wiadomo co zrobić. Z pewnością trafi jeszcze nie raz na moje paznokcie.








Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Świetnie, że tak dobrze Ci się sprawdza ;) Lakiery z Golden Rose zawsze lubiłam, ale kolorek raczej nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, nigdy takiego nie nosiłam na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor cudowny :) bardzo lubie lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej koleżance z pewnością by się kolor spodobał uwielbia takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest cudowny <3
    Lubie ich lakiery.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie kolor i krycie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz wspaniale zadbane skórki:D A kolor śliczny - taki na pożegnanie lata...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek. Super prezentowałby się w duecie z żółtym. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest rewelacyjny, a skoro wad brak to będę na niego polować :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek bardzo ładny, zresztą kiedyś bardzo lubiłam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń