piątek, 24 sierpnia 2018

Golden Rose WOW! 65

Bardzo ciemne bordo z mnóstwem złoto-czerwonych drobinek *.*
Golden Rose WOW! 65
Pojemność - 6 ml

  • wygodny, mały pędzelek,
  • przyjemna konsystencja,
  • standardowe krycie po 2 warstwach,
  • ładny połysk,
  • brak smug i bąbelków.
  • szybko ściera się na końcówkach,
  • w zmywaniu jest tragiczny, strasznie barwi skórki i pomimo zakładania klipsów na 15 minut drobinki niekoniecznie chciały rozstać się z paznokciami.
  • Fajny lakier o ciekawym kolorze. Drobinki sprawiają, że przepięknie wygląda w pełnym słońcu. Domyślałam się, że będzie trudny do zmycia, ale nie sądziłam, że aż tak :o







Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Kolorek przesliczny. Bardzo mi sie podoba :) Lubię lakiery z drobinkami, ale to zmywanie... to już mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek cudny ;) Ja zawsze miałam problemy ze zmywaniem odcieni, które miały czerwień w bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny! bardzo lubię ten odcień :) ale dreszcze mnie przechodzą na myśl o jego zmywaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że źle się zmywał, bo kolor ma naprawdę piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że u Ciebie powoli robi się jesiennie. ;) Drobinki pięknie się mienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, ale jak przeczytałam o tym jak się go ściąga...baaardzo nie lubię takich lakierów...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń