niedziela, 18 marca 2018

Vipera Polka 73

Lakier, który mnie totalnie zaskoczył i to niezupełnie pozytywnie :(
Vipera Polka 73
Pojemność - 5,5 ml

  • wygodny, cienki i precyzyjny pędzelek,
  • przyjemna konsystencja,
  • lakier posiada kulkę, dzięki której łatwo można go wymieszać przed użyciem.
  • słabe krycie. Chociaż mam wrażenie, że z założenia lakier miał być półtransparentny. Niestety na wzorniku w sklepie nie było to widoczne i lakier prezentował się jak mocno rozbielony róż, tak więc trochę się zdziwiłam, kiedy po 2 warstwach lakier nadal prawie zupełnie nie krył :( Na paznokciach mam 3 warstwy, które i tak nie dają 100% krycia. Na białej bazie lakier chyba straciłby swój odcień. Sprawdzi się on jedynie podczas robienia frencha.
  • robi smugi,
  • trwałość bez rewelacji.
  • Niestety nie tego się spodziewałam. Fajnie by było gdyby producenci zaznaczali fakt, że lakier nie da 100% krycia. Wzorniki bywają mylne, zwłaszcza w sklepach ze słabym oświetleniem i gdy panie nałożą milion warstw tak, by lakier wyglądał przyzwoicie. Niby lakier nie kosztuje wiele, ale nie lubię kupować czegoś niepotrzebnie, co potem stoi miesiącami nieużywane.

Vipera Polka 73

Vipera Polka 73

Vipera Polka 73

Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. A ja przeczytałam "wredna polka";)))
    ech, miałam z tej firmy kilka lakierów i bez rewelacji.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post, dear! I follow you, please follow me back. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego wole hybrydy, bo one maja konkretne oznaczenia: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest uroczy ale ten lakier ma bardzo niefajne wady :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko ładnie pomalować tak słabo kryjącym lakierem,ale Tobie wyszło całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię lakierów, które wymagają więcej niż dwóch warstw ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 2 warstwy to max :) ale kolor nawet ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale faktycznie na zdjeciu nie widać tego 'nie krycia'. Ja ostatnio kupiłam lakier turkusowy, no kolor rewelacja.. ale też musiałam nałożyć 3 warstwy i podoba mi się w nim to, że mam go już 6 dni i żadnego odpryśnięcia :) po 3 warstwach pokrył idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabiak, ale za to ma rewelacyjny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, szkoda, że takie słabe. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, szkoda, bo kolorek ładny ;) A od Vipery żaden lakier mi się nie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam 3-4 lakiery, ktore wygladaly na kryjace, a na paznokciu okazuje sie inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszym zdjęciu wygląda praktycznie na biały. :) Ja nie przepadam za lakierami Vipery, mam tylko ich bazę peel-off.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiepsko, bo kolorek ładny. Miałam kiedyś zielony lakier z Vipery i miał dobre krycie, dwie warstwy wystarczyły. I masz rację, taka informacja powinna być na buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, u mnie dobre krycie to podstawa. :( Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że zawiodłaś się na tym alkierze, bo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń