niedziela, 11 marca 2018

Golden Rose WOW! 86

Dziś na paznokciach mam ciemny granat, który z każdym użyciem wygląda coraz gorzej :(
Golden Rose WOW! 86
Pojemność - 6 ml

  • wygodny pędzelek - tradycyjny, płasko ścięty,
  • standardowe krycie po 2 warstwach.
  • zdarza mu się robić prześwity i smugi oraz bąbelki,
  • słaby połysk,
  • średnia trwałość - po 2 dniach mocno starte końcówki i niewielkie odpryski.
  • Od samego początku z lakierem pracowało mi się dość średnio. Im więcej go używam tym jestem bardziej rozczarowana. Wątpię czy dostanie szansę w najbliższym czasie, zwłaszcza, że kolor średnio pasuje do mojej karnacji, a na dodatek lakier jest sporo ciemniejszy na paznokciach niż w buteleczce.

Golden Rose WOW! 86

Golden Rose WOW! 86

Golden Rose WOW! 86

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Dwa dni to zdecydowanie za mało. Ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, ale widać że idealnie nie maluje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale szkoda, że nie wytrzymuje dłużej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwałość trwałością ale kolor mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest sliczny. Nalozylabym top hybrydowy i byloby gites:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny, ale lakier na paznokciach robi tragedię

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szkoda, szkoda, bo kolorek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. tym razem kolor nie do końca mi podpasował, może dlatego że na paznokciach nie wygląda zbyt korzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt dobrze na paznokciach nie wygląda, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. łady kolor, ale lakier nie wyglada najlepiej, fakt

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak zostaję przy hybrydach :) ale kolor ładny

    OdpowiedzUsuń