środa, 30 maja 2018

XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review

Wzory walentynkowe, ale pasują na każdy dzień roku :)
XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review
Użyłam/ I used:


Płytka do stempli jest świetnej jakości, a wzory są fantastyczne, choć niestety trochę za duże na moje paznokcie. Pomimo to, prezentują się całkiem nieźle. Jestem zachwycona tą płytką. 10/10 :)

The stamping plate is of great quality and the designs are fantastic, but unfortunately a bit too big for my nails. Nevertheless, they look pretty good. I'm delighted with this plate. 10/10 :)

XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review

XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review

XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review

XOXO | Born Pretty Stamping Plate Valentine's Day BP-L005 | Born Pretty Store Review

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the nail studs in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:

Kod: #41929
Cena/Price: 2,99$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Buziaki

13 komentarzy:

  1. Ciekawe, za to usteczka boskie.. :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czekam na swoją płytkę L002 :D
    bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdobienie ;) Bardzo młodzieżowe ;) Ja to chyba na takie już za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super całusy, lubię takie komiksowe zdobienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienia paznokci .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Muszę się zaopatrzyć w końcu w jakieś płytki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bazowy lakier bardzo mi się podoba, a wzorek nie do końca do mnie trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę płytkę i bardzo mi się podoba :) Śliczne zdobienie zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń