czwartek, 3 maja 2018

Bell HypoAllergenic French 03

Za typowym frenchem nie przepadam, więc postanowiłam, że lakier ten wykorzystam do czegoś podobnego do baby boomer :P
Bell HypoAllergenic French 03
Pojemność - 9,5 g

  • wygodny pędzelek,
  • lakier nie robi bąbelków, nie smuży,
  • szybko schnie.
  • okropnie rzadka konsystencja, nie można "zapanować" nad lakierem, momentalnie spływa we wszystkie strony,
  • beznadziejne krycie, ja wiem, że to french, ale ten lakier prawie nie nadaje płytce żadnego koloru.
  • Początkowo myślałam, że spodoba mi się french na paznokciach, ale tak się nie stało. Ten lakier to jakaś katastrofa i do niczego chyba już go nie dam rady wykorzystać. Efekt jaki nim uzyskałam mogłaby dać pierwsza lepsza odżywka. Na paznokciach mam 4 jego warstwy, a płytka kolor głównie zawdzięcza bazowej odżywce z Eveline. To pierwszy i chyba ostatni french jaki trafił do mojej kolekcji.

Bell HypoAllergenic French 03

Bell HypoAllergenic French 03

Bell HypoAllergenic French 03

Bell HypoAllergenic French 03

Bell HypoAllergenic French 03

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Faktycznie, krycie pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, kiepsko. Ja nie mam dobrych wspomnień z lakierami Bell.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę słabo to wypadło Ale myślę że dla osób które lubią naturalny efekt będzie pan nawet dobra opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze dwa razy nacięłam się na takie lakiery do frencha i już omijam je szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 warstwy...brrr ; to jeden z głównych powodów dla których nie lubię nudziaków

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj zdecydowanie lepiej wypadają hybrydy :). Jedna, dwie warstwy i krycie piękne.
    Za mną od dłuższego czasu chodzi Baby Boomer, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś...masakra;/ wyrzuciłam- po co się męczyć...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor! Szkoda, że tak słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo niedogodności to jednak wygląda bardzo ładnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mi sie podoba, ale wole mocniejsze krycie.

    OdpowiedzUsuń