czwartek, 10 maja 2018

Delia Coral 09 Błękit

Nadal króluje u mnie niebieskie, jednak tym razem w odcieniu ''baby blue'' :)
Delia Coral 09 Błękit
Delia Coral Hybrid Gel nr 09 to jak już wspomniałam lakier w typowym odcieniu "baby blue" z dodatkiem delikatnego shimmeru, który niestety jest słabo widoczny na paznokciach, jednak daje jakby satynowe wykończenie całości.
Pojemność - 11 ml

  • bardzo wygodny pędzelek - szeroki i idealnie zaokrąglony na końcu,
  • całkiem przyjemna konsystencja,
  • standardowe krycie po 2 warstwach,
  • lakier nie robi smug i bąbelków.
  • niestety ma kiepską trwałość. Może z dedykowanym dla niego topem wytrzymałby na paznokciach dłużej niż 2 dni w nienaruszonym stanie. Z Sally Hansen Insta-Dri niezbyt się polubił.
  • Całkiem fajny lakier o pięknym odcieniu. Głównie jego kolor zachęcił mnie do zakupu. Dawno też nie używałam lakieru o tak wygodnym pędzelku. Szkoda tylko, że nie wytrzymuje dłużej na paznokciach, jednak dość często zmywam pazurki, więc nie jest to dla mnie wada, której nie mogłabym znieść.
Delia Coral 09 Błękit

Delia Coral 09 Błękit

Delia Coral 09 Błękit

Delia Coral 09 Błękit

Delia Coral 09 Błękit

Delia Coral 09 Błękit

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Kolor ładny ale znając moją płytkę u mnie by wytrwał dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie trzyma, bo kolorek rewelacyjny ;) Na lato jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że trwałość nie zachwyca... kolor świetny, uwielbiam ostatnio pastele.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny jest ten kolor. Chetnie bym go widziala u siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fajny, szkoda, że z trwałością kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię niebieskości na swoich paznokciach, ale ten odcień jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor cudo i lubie takie odcienie, ale ta trwałość mnie od niego odrzuca, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń