poniedziałek, 11 czerwca 2018

Sense&Body Polish Flowers Magnolia

To chyba mój ulubiony odcień czerwieni :)
Sense&Body Polish Flowers Magnolia

  • wygodny pędzelek,
  • standardowe krycie po 2 warstwach,
  • przyjemna konsystencja,
  • nie smuży,
  • ładnie pachnie.
  • lakier trochę bąbluje.
  • Nie przepadam za czerwieniami, ale tę polubiłam. Tak samo jak lakier i tę markę.
Sense&Body Polish Flowers Magnolia

Sense&Body Polish Flowers Magnolia

Sense&Body Polish Flowers Magnolia

Sense&Body Polish Flowers Magnolia

Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, ale ja osobiście rzadko takie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie maluję paznokci na ciemne kolory, ale fajnie wyglądałyby spodnie w takim odcieniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jednak trochę za ciemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolorki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, szkoda, że trochę bąbluje...

    OdpowiedzUsuń
  6. ma bardzo fajny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Totalnie nie dla mnie. Zbyt ciemny przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda na paznokciach i może ja bym jeszcze minimalnie dodała złotego Akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i trochę bąbluje, ale kolorek ma tak piękny, że byłabym gotowa zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, też bardzo lubię ciemne czerwienie, ale noszę głównie jesienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten pochmurny czerwcowy dzień u mnie szaro buro Ale przyznam szczerze że odpowiada mi taka pogoda Fajnie że się ochłodziło bo upałów miałam już dość jeśli chodzi o czerwień Bardzo lubię ten kolor i jej odcienie nie miałam jeszcze do czynienia z tym lakierem Chętnie bym go przetestowałam czerwieni wygląda zachęcająco Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemności oraz fajnych kosmetyków do testu Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń