niedziela, 12 listopada 2017

Wibo 1 Coat Manicure 03

Poniżej soczysta czerwień, z której nie jestem w pełni zadowolona :/
Wibo 1 Coat Manicure 03
Wibo 1 Coat Manicure nr 3 to neonowa czerwień z dodatkiem pomarańczu. 
Pojemność  - 8,5 ml

  • przyjemna konsystencja - raczej z tych rzadszych, ale nie spływająca na wszystkie strony,
  • wygodny, cienki pędzelek,
  • lakier nie robi smug oraz bąbelków.

  • słabe krycie - lakier kryje po 3 średnich warstwach, natomiast producent oznaczył go jako lakier kryjący już po pierwszej warstwie. Stąd rozczarowanie jeszcze większe,
  • po jednym dniu pojawiły się odpryski,
  • strasznie barwi skórki przy zmywaniu.
  • Lakier nie należy do tych, których używa się z przyjemnością. Słabe krycie oraz barwienie skórek przyczynią się chyba do tego, że nie będę raczej często sięgać po ten lakier. Zwłaszcza, że kolor też nie trafił w 100% w mój gust i niezbyt pasuje do mojej karnacji. 

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Wibo 1 Coat Manicure 03

Niestety mój aparat nie chce współpracować z neonowymi odcieniami i nie do końca udało mi się uchwycić w 100% kolor lakieru :/

Pozdrawiam



34 komentarze:

  1. Kolor ładny, chociaż osobiście wolę mocniejsze czerwienie no i faktycznie - jak na tę serię, to rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czerwień lubię, ale raczej nie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za lakierami z Wibo nigdy nie przepadałam, jakoś mi się kiepsko sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam (a nawet chyba wciąż mam) ten lakier, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, no ładnie "1 coat manicure", a potrzebuje trzech warstw! :D "Kocham" takie chwyty producentów... Kolor ładny, ale skoro jakość taka marna, to prędzej poszukam chyba jakiegoś odpowiednika w Golden Rose. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a really lovely colour! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokietki cudne, ale osobiście nie przepadam za taką czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi czerwień się podoba, chociaż wyjątkowo rzadko takową noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ładnie, szkoda że tak słabo wypada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor świetny, ale wielka szkoda, że słabe ma krycie i szybko pojawiają się odpryski...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień, uwielbiam taką!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja akurat wczoraj pozbyłam się czerwieni - teraz pora na nude :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się podoba ;) Po samych zdjęciach trudno mi ocenić, czy pasuje do Twojej karnacji.
    Szkoda, że konieczne są aż 3 warstwy. Może to normalne przy neonach, ale nawet jeśli, to napis 1 coat mocno wprowadza w błąd :(
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne pazurki i kolor cudowny <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny ale przestępstwa wady to bym nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwień, nie tylko na paznokciach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor czerwieni piękny, ale trochę słabo skoro lakier ,,jednowarstwowy" kryje po 3 warstwach i jeszcze ma tak słabą trwałość ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny kolor :) moim zdaniem bardzo ładnie Twoje dłonie wyglądają z tym kolorkiem
    ale 3 warstwy??? ooooo w zyciu!!!
    PS: obserwuję i zachęcam do tego samego :) Bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam z tej serii lakier bordo i nie wiem czemu, ale szybko się "niszczy" na paznokciach

    mój blog, mavselina
    mój blog, mavselina

    OdpowiedzUsuń
  20. mam jeden lakier z tej serii, taki "nudowy" róż i bardzo go lubię, kryje po dwóch warstwach i fajnie się trzyma :) hmm może to zależy od koloru...

    OdpowiedzUsuń
  21. Odzwyczaiłam się już od normalnych lakierów, bo przez półtora roku robiłam hybrydy :) teraz muszę do nich wrócić :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna czerwień! Szkoda że jakość słaba:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekne paznokcie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor ładny (choć ja wolę te bardziej malinowe czerwienie) ale 3 warstwy ... :/

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor piękny :) szkoda, ze sam lakier wypada tak słabo...

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie ostatnio dominują bardziej stonowane kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam każda czerwień ;) lakiery z tej serii odpadają mi po dwóch godzinach niestety

    OdpowiedzUsuń
  28. z wibo mam mało lakierów jakoś za nimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna czerwień, ja się w niej najlepiej nie czuję, ale kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany, miałam jakiś kolorek z tej serii i ładnie krył.. ale kolorek sam w sobie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń