niedziela, 19 listopada 2017

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Jeden z moich ulubionych odcieni w mojej lakierowej kolekcji :)
Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men
Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men to lakier, który oczarował mnie swoim kolorem. Trudno mi jednoznacznie określić jego odcień i za to lubię go najbardziej. Dla mnie to niebieski zmieszany z fioletem, taki trochę jeansowy kolor.
Pojemność - 10 ml

  • przyjemna konsystencja - rzadka i trochę lejąca, ale ja taką lubię,
  • wygodny, szeroki pędzelek, zaokrąglony na końcu,
  • lakier nie robi smug oraz bąbelków,
  • jest trwały - końcówki nie ścierają się zaraz pierwszego dnia,
  • bezproblemowy w zmywaniu.
  • słabe krycie - potrzebne są trzy warstwy,
  • lakier dość wolno schnie - zdarzyło mi się ściągnąć poprzednią warstwę przy nakładaniu kolejnej.
  • Jakościowo lakier nie ma za wiele do zaoferowania, ale przez swój niepowtarzalny odcień jest jednym z moich ulubieńców. Lubię nosić go na paznokciach i jestem mu w stanie wybaczyć to słabe krycie. Szkoda, że już ten kolor nie jest dostępny wśród lakierów Catrice. Ostatnio marka chyba wprowadziła całkiem nowe serie.

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Catrice Ultimate Nail Lacquer 66 Blue And A Half Men

Podoba Wam się ten kolor?

Pozdrawiam







28 komentarzy:

  1. Hi! Great post and i love this color!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taki piękny kolor potrafiłabym wybaczyć to słabe krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, szkoda, że z jakością gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor !! ostatnio za takim poluje .....tyle że ja zbyt nerwowa do nakładania 3 warstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) szkoda, że ma tyle wad

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fajny, ale trzy warstwy to nie dla mnie, no i to wolne wysychanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale 3 warstwy to za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny :) Masz piękne zadbane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ale też unikam trzywarstwowych lakierów , bo nie mam serca się z nimi bawić

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo że kolor śliczny to ja bym go nie kupiła lubię szybko zastygające lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny kolor, szkoda, że słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ładny kolor, szkoda, że potrzebuje aż 3 warstw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor, ale z tym, że długo schnie to raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że słabo kryje, ale dla takiego efektu warto chyba się trochę pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biorąc go z półki w życiu bym nie pomyślała że ma słabe krycie, ale za to kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor zyskuje przez to, że trudno jednoznacznie go określić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj lubię takie odcienie ale najczęściej noszę róż;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłabym w stanie teraz powrócić do zwykłych lakierów :€

    OdpowiedzUsuń