niedziela, 26 listopada 2017

Ados Premium Line 13

Lakier okazał się małym rozczarowaniem, ponieważ na paznokciach wygląda całkiem inaczej niż w buteleczce :/ 
Ados Premium Line 13
Ados Premium Line nr 13 w buteleczce to poziomkowa czerwień - taka jakiej szukałam. Niestety jak widać na zdjęciach lakier przy dwóch warstwach zgubił różowe tony i wygląda jak typowa, zwykła czerwień.
Pojemność - 12 ml

  • precyzyjny, cienki pędzelek - chociaż producent określił go jako super szeroki. Zastanawiam się dlaczego :P
  • bardzo dobre krycie - ja zdecydowałam się na 2 cienkie warstwy, ale podejrzewam, że jedna grubsza też by wystarczyła,
  • przyjemna, rzadsza konsystencja,
  • lakier nie robi smug,
  • dość szybko schnie,
  • lakier rzekomo może utrzymać się na paznokciach nawet 7 dni i jestem w stanie w to uwierzyć, ponieważ po czterech dniach nie widzę odprysków i nawet końcówki mocno się nie starły.
  • lakier ma słaby połysk,
  • ma problemy z "samopoziomowaniem się", zdarzyło mi się w kilku miejscach nałożyć grubszą warstwę i powstały górki i dolinki, bo lakier został na swoim miejscu. Trochę mnie to zdziwiło, bo lakier zdecydowanie nie należy do gęstych.

  • Całkiem dobry lakier, aczkolwiek dużym rozczarowaniem okazał się jego prawdziwy kolor. Przez to muszę dalej szukać czerwieni w odcieniu poziomki.











Pozdrawiam


30 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo mi się podoba, chociaż nie wiem czy bym się na taki odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, ale faktycznie trochę szkoda, że inny w buteleczce, niż na paznokciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor :) Zdecydowanie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czy siak ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to bardzo piękna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień piękna, ale zdecydowanie wolę teraz delikatniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na zdjęcia to właśnie dla mnie ta czerwień wpada w róż

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znajdę poziomkową czerwień to ci dam znać. Ten jest całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek jest śliczny, ale już dawno nie miałam czerwonego na pazurkach o.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, szkoda jednak, że okazał się być inny niż oczekiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!! Your blog is interesting!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten problem z wypoziomowaniem to jednak troszkę przeszkadzałby mi, szczególnie, że ciężko właściwie się z nim spotkać.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Z firmą Ados niewiele miałam do czynienia - ale kolor na zdjęciach wygląda ładnie :) Szkoda, że nie okazał się tą czerwienią idealną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ostatnio jeden lakier smużył i delikatnie stukałam opuszkiem o stół:D Pomogło:D Lakier sę wyrównał:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że były problemy, ale powiem Ci, że efekt świetny. Klasa sama w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie kolor prezentuje sie super, kocham ten odcien. Szkoda, ze ma ten lakier kilka wad :/

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nie jest dokładnie taki jak oczekiwałaś... mimo to, prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na paznokciach wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie to mój kolor :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu, cóż na kolor ;) Aż mam ochotę na czerwone pazury :D Ale sam lakier u mnie by odpadał, bo nienawidzę męczyć się z poziomowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nigdy nie używałam lakierów z Ados

    OdpowiedzUsuń