środa, 8 listopada 2017

Emerald Nails | BP Stamping Plate L093 | Born Pretty Store Review

Nareszcie mogę Wam pokazać długo wyczekiwaną płytkę do stemplowania od Born Pretty Store :) Czy te wzory nie są fantastyczne?
Użyłam/ I used:

Jestem zachwycona tą płytką. Wzory są genialne i najchętniej użyłabym ich wszystkich jednocześnie. Płytka jest świetnej jakości, wzory się bardzo dobrze odbijają. Miałam problem tylko z jednym - górny lewy róg, ale muszę z nim trochę poćwiczyć. 

I'm delighted with this plate. Patterns are brilliant and I would most like to use them all at the same time. The stamping plate is of great quality, the patterns are very well transferred on the stamp. I had a problem with only one - upper left corner, but I have to practice with him. 












Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Cena/Price: 2,99$
Kod: #40229

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam

34 komentarze:

  1. Ciekawa płytka, bardzo podoba mi się Twój manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz pazurki :) piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wzory ma ciekawe ta płytka ;) ładne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki :) Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta płytka faktycznie ma świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna płytka, super wzory. Bardzo ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienia , jednak osobiście u mnie bardziej sprawdziły się ręczne zdobienia niż stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyszły ! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wykorzystana zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe wzorki ma ta płytka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawiła nas ta płytka :) Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne te paznokcie. Moj manicuire ogranicza sie zazwyczaj do jednolitego koloru.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju, bardzo ciekawe! Świetny kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo! Wzory rzeczywiście świetne! Chyba muszę dodać do "wishlisty" tą płytkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pazurki :) Myślałam, że ten wzorek to naklejka :) Super efekt i piękny ten zielony kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą. Efekt jest fantastyczny. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się to połączenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Płytka jest piękna, ale bardziej podoba mi się lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń