środa, 5 września 2018

Golden Rose Metals 114

Niebieski metalik od Golden Rose doczekał się swojej recenzji :)
Golden Rose Metals 114
Pojemność - 6 ml

  • bardzo wygodny i  precyzyjny pędzelek - nawet mi udało się ładnie pomalować paznokcie przy skórkach, nie zalewając ich,
  • standardowe krycie w stronę bardzo dobrego - ja pozostałam przy dwóch cienkich warstwach,
  • przyjemna konsystencja,
  • ładny połysk,
  • lakier nie robi smug i babelków.
  • średnia trwałość - lakier nosiłam już trzykrotnie na paznokciach i niestety potrafi odprysnąć w najmniej odpowiednim momencie,
  • widać pociągnięcia pędzelka, co przy metalicznym efekcie niezbyt mi się podoba.
  • Lakier jest całkiem fajny, ale myślałam, że metaliczny efekt będzie bardziej widoczny i bardziej przypadnie mi do gustu. Kolor ten wygląda znacznie lepiej w zdobieniach niż solo na wszystkich paznokciach. Ogromny plus za pędzelek.Chyba najlepszy spośród lakierów Golden Rose.


Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Golden Rose Metals 114

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kolorek i ja tam nie widzę wielkich pociągnięć pędzelka :) jak dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba takie wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolor tego lakieru jest baaardzo OK :) Co do pociągnięć pędzelka... hmmm, jakoś słabo to widać na zdjęciach, jednak jeśli Cię to drażni to może spróbuj ostatnią warstwę wklepać gąbeczką ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, ale nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolorki teraz sa modne :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten metaliczny połysk:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor nie do końca do mnie przemawia, ale wygląda ok. ;)

    OdpowiedzUsuń