niedziela, 9 września 2018

Golden Rose Express Dry 96

Moje największe rozczarowanie jeśli chodzi o markę Golden Rose :/
Golden Rose Express Dry 96
Pojemność - 7 ml
Cena - ok. 5 zł

  • wygodny pędzelek,
  • szybki czas schnięcia,
  • w miarę dobre krycie.
  • lakier pomimo, że ma świeżą datę produkcji to jego konsystencja jest bardzo gęsta i uniemożliwia wręcz nałożenie cienkiej warstwy,
  • nie udało mi się go również równo nałożyć,
  • niestety strasznie zbąblował już po pierwszej warstwie, paznokcie wyglądały jak skóra ropuchy :P
  • Bardzo byłam ciekawa tej serii i niestety nie mogę za dużo dobrego o niej napisać. Ciekawa jestem czy to odosobniony przypadek, czy może cała seria Express Dry jest tak słaba. Bąblowania nigdy nie wybaczam i raczej zbyt szybko ten lakier nie pojawi się ponownie na moich paznokciach.



Golden Rose Express Dry 96

Golden Rose Express Dry 96

Golden Rose Express Dry 96

Golden Rose Express Dry 96

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się ubrania w takim odcieniu zieleni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że ma tyle wad. Kolorek fajny 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie nie wygląda za dobrze i te bąbelki są widoczne kolor jak dla mnie beznadziejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość że kolor nijaki to jeszcze się dziwnie ścina i bąbluje... oj nie, stanowcze nie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo szkoda, ze sie nie sprawdził, bo kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń