poniedziałek, 15 października 2018

Born Pretty Stamping Plate Arab Passion L003

To mój ostatni post na blogu :/ Niestety nie mam ostatnio czasu na publikowanie nowych postów i na odwiedzanie waszych blogów. Mam nadzieję, że ostatnie zdobienie przypadnie Wam do gustu :)


 Płytka BP Arab Passion L003

I tym razem się nie zawiodłam na płytce od Born Pretty Store. Płytka jest fantastyczna. Wzory idealnie się odbijają. 

And this time I was not disappointed on the plate from Born Pretty Store. This stamping plate is fantastic. Patterns reflected very well on the stamp.


 Płytkę otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the stamping plate in collaboration with the Born Pretty Store.


Kod: #44327
Cena: 3,99$

Sklep Born Pretty obchodzi swoją 8 rocznicę. Z tej okazji przygotowano wiele zniżek i niespodzianek dla klientów :) Promocje trwają od 10 do 16 października. Jeśli ktoś się skusi w tych dniach na którąś z promocji to zachęcam do wpisania w komentarzu zamówienia mojego kodu APKX31 - każdy kto skorzysta z kodu otrzyma darmowy prezent :)

The Born Pretty store celebrates its 8th anniversary. On this occasion the store were prepared many discounts and surprises
:) The promotions are from 10 to 16 October. If someone tempts you in these days for any of the promotions, I encourage you to enter in the comment order my code APKX31 - anyone who uses the code will receive a free gift :)



Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądają te pazurki :) Śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to już ostatni post, może jeszcze uda Ci się wrócić. Blogowanie uzależnia. :D Naprawdę się postarałaś i stworzyłaś eleganckie zdobienie. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń