poniedziałek, 1 października 2018

Pablo Color Extra Long Lasting

Kolejny "marmurek" w mojej kolekcji :)
Pojemność - 9 ml

  • przyjemna konsystencja,
  • krótki czas schnięcia poszczególnych warstw,
  • lakier nie robi smug i bąbelków,
  • w miarę dobra trwałość.
  • beznadziejny, postrzępiony pędzelek,
  • słabe krycie.
  • Pomimo poważnych wad lakier sprawuje się całkiem nieźle. Słabe krycie jestem nawet mu wybaczyć, bo lakier schnie naprawdę szybko. A efekt jaki daje bardzo mi się podoba. Nie wiem też czemu pomimo beznadziejnego pędzelka, który każdy włosek ma w inną stronę, udaje mi się malować paznokcie staranniej niż niektórymi lakierami o idealnych pędzelkach :P







Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest nie najlepszy, bo kolorek ma całkiem ciekawy ;) Te drobiny dają fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, mam taki z innej firmy i lubię jego efekt na paznokciach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie mam identyczny kolor - tyle, że mój jest z Lemaxa :D Całkiem fajny efekt, ale u mnie raczej raz na jakiś czas, bo nie przepadam za bielą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem przyzwoicie, szkoda, że jakość średnia...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają lakiery-marmurkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo fajnie, ale jak ma kiepskie krycie to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałabym cierpliwości do niego :P

    OdpowiedzUsuń