niedziela, 15 lipca 2018

Craney Metallic Nail Polish 14 Rose Gold

Dałam drugą szansę temu metalicznemu lakierowi. Tym razem z użyciem specjalne bazy. Niestety wypadł tak samo słabo :/
Pojemność - 6 ml

  • dobre krycie,
  • szybko schnie,
  • wygodny pędzelek.
  • brak obiecanego efektu, nawet z użyciem bazy,
  • lakier ma dziwną konsystencje, rozmazuje się przy nakładaniu, niewiele trzeba by go nierówno nałożyć.
  • słaba trwałość.
  • Liczyłam, że z bazą wreszcie będzie wyglądał tak jak obiecał producent. Niestety na niewiele się to zdało i lakier nie wygląda dużo lepiej. Dla porównania TUTAJ lakier bez bazy.





Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że ma tyle wad, bo kolorek fajny - taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak słabo wypadł :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził, bo kolor cudowny. <3 Wiesz może gdzie dostanę stacjonarnie lakier w kolorze rose gold? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam taki odcień z metaliczego pyłku położonego na jasno-rozową hybrydę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie taki lakier :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, ale jak piszesz, za dużo z nim zabawy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że taki słabiutki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że z bazą też nie wygląda najlepiej... Może jakby był nakładany gąbeczką a nie pędzelkiem efekt byłby lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś tam efekt lustra jest, ale słaby ;) Miałam taki zestaw, tylko srebrny i u mnie sprawdził się spoko :)

    OdpowiedzUsuń