poniedziałek, 30 lipca 2018

Vollare Flash 05

Niecodzienny nudziak o mini pojemności :)
Vollare Flash 05
Pojemność - 5 ml

  • przyjemna konsystencja,
  • standardowe krycie,
  • wygodny pędzelek,
  • lakier nie smuży, nie bąbelkuje,
  • przyzwoity czas schnięcia,
  • ma ładny połysk.
  • jego trwałość nie jest najlepsza. Szybko ścierają się końcówki i lakier nie wytrzymuje długiego pisania na klawiaturze oraz pracy z pieniędzmi.
  • Bardzo fajny maluszek. Wprawdzie nie trzyma się długo paznokcia, ale jeśli ktoś często maluje paznokcie, tak jak ja, to ta wada nie przekreśla go całkowicie. Odcień nie do końca pasuje do mojej jasnej karnacji, dlatego tym bardziej cieszę się, że pojemność buteleczki jest taka mała. Z pewnością go jeszcze użyję, choć raczej nie będzie często gościł na moich paznokciach, bo wolę cieplejsze tony beżu.

Vollare Flash 05

Vollare Flash 05

Vollare Flash 05

Vollare Flash 05

Vollare Flash 05

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Kolor śliczny, idealny na co dzień :) Aktualnie nie używam tradycyjnych lakierów, ale na jesień pewnie do nich wrócę, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny! Dawno nie nosiłam takiej "kawy z mlekiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny mam jednak takie wrażenie jakby jednak delikatnie bombelkował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety moja wina, bo za dużo topu nałożyłam na niektóre paznokcie i stąd bąbelki :/

      Usuń
  4. Fajny kolorek i szkoda, że trwałość nie jest zadowalająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. To u mnie by się kompletnie nie sprawdził ;) przy mojej pracy to bym musiala malowac codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ma piękny ;) Myślę, że można mu tę trwałość wybaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie nudziaki :) ja wolę, gdy kolor długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie nudziaki- szkoda jednak że słabo się utrzymuje...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń