niedziela, 3 grudnia 2017

My Dance Thermal Nail Polish LS 016 | BeautyBigBang Review

Po raz pierwszy na moich paznokciach gości lakier termiczny. Nie spodziewałam się, że efekt aż tak bardzo przypadnie mi do gustu :)
My Dance Thermal Nail Polish LS 016 | BeautyBigBang Review
Lakier termiczny ma pojemność 14 ml. Pod wpływem ciepła staje się niebieski, a gdy jest zimno - paznokcie są ciemno fioletowe. Lakier posiada dużo brokatowych drobinek.

Thermal nail polish has a capacity of 14ml. Under the influence of heat it becomes blue, and when it is cold - the nails are dark purple. The varnish has a lot of glitter.




  • przyjemna konsystencja / nice consistency,
  • standardowe krycie - lakier potrzebuje 2 grubszych warstw / medium coverage - the nail polish needs 2 layers,
  • nie robi smug i bąbelków / doesn't smudge and there are no bubbles,
  • długotrwały / long lasting,
  • nie wymaga użycia zmywacza do paznokci, wystarczy lakier oderwać / doesn't need a nail remover, you just have to peel off the nail polish.
  • bardzo szeroki pędzelek - tak szerokiego jeszcze nigdy nie widziałam / brush is too wide.
  • Jestem zadowolona z tego lakieru. Gdyby pędzelek był o połowę węższy, to lakier byłby idealny. Efekt jaki daje jest niesamowity i robi duże wrażenie. Zwłaszcza wśród osób, które widzą takie cudo po raz pierwszy. Zimą lakier ciągle się zmienia i można łatwo zaobserwować różne kolory. Spodziewałam się, że lakier będzie fioletowy, gdy będzie ciepło, a jest odwrotnie. Zarówno fiolet, jak i niebieski bardzo mi się podobają.
  •  I'm satisfied with this thermal nail polish. If the brush was half narrower, the varnish would be perfect. The nail lacquer gives amazing effect and makes a big impression.  Especially among people who see such a thermal nail polish for the first time. In winter, the varnish is constantly changing and you can easily see different colors. I expected the nail polish to be purple when it is warm - it's the opposite. I like both colours: purple and blue. 




My Dance Thermal Nail Polish LS 016 | BeautyBigBang Review


My Dance Thermal Nail Polish LS 016 | BeautyBigBang Review


Lakier otrzymałam w ramach współpracy z BeautyBigBang.
I received the nail polish with cooperation with BeautyBigBang.

Link:
Kod: SKU: J3107-1C
Cena/Price: 5,99$

Sklep gwarantuje darmową dostawę w ciągu 2-4 tygodni. Możliwa jest płatność przez system PayPal.
BeautyBigBang supports PayPal as payment method, free shipping worldwide over 1 item.
2-4 weeks for delivery time, registered package.

Otrzymałam także kod SNSL10, który daje 10% zniżki na wszystkie produkty :)


I also received SNSL10 code, which gives 10% discount on all products :)

Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. Ciekawy, ale moim zdaniem najlepiej wygląda w wersji ombre :D Ja jeszcze termalnych lakierów nie mam, jakoś ich nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie! Ja sama ostatnio zamówiłam sobie dwa lakiery termalne, zobaczymy czy je polubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne trochę świąteczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo przyjemnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego typu lakierów ale może latem jakiś wybiorę w barwnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemożliwe! Ale fajny efekt:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt! mam podobny lakier ale jeszcze nie malowałam nim paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest. Ja za swoją paczką z tej firmy czekam i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery termalne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam termicznego lakieru :) ładnie wygląda akurat szerokie pędzelki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. That is a great effect, I like the shift :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, szczególnie to fioletowe wykończenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny efekt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ombre wygląda super :)
    mam jeden termiczny lakier hybrydowy i jeden zwykły :) oba fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Duży plus za błyszczące drobinki i zmianę koloru- masz kilka lakierów w jednym, licząc pośrednie odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo ładnie, ale pewnie na krótkich paznokciach nie wyglądałby tak rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to przejście się tworzy! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam takiego, ale świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Cudowny efekt! Bardzo pasuje na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ten odcień chcę:D bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. hybrydowe lakiery termiczne też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love thermal polishes and this one is amazing

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wygląda ;) miałam kiedyś zwykły lakier termiczny, ale zmiana koloru była ledwo widoczna. Za to mam kilka hybryd termicznych i efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna sprawa :) naprawdę bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie, na takie bym się nie obraziła :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakiery termiczne są z reguły obłędne *.*

    OdpowiedzUsuń