niedziela, 23 września 2018

Corydalis Blue | Rose Gold Nail Studs | Born Pretty Store Review

Minimalistyczny manicure z nieśmiertelnym wzorem marmurka <3
Użyłam/ I used:


Nareszcie znalazłam ozdoby, które idealnie pasują na moje małe paznokcie :D Ćwieki jak widać na zdjęciach są w kolorze różowego złota. Jeśli chodzi o kształty to każdy znajdzie coś dla siebie. Z pewnością na ich punkcie oszaleją zwolenniczki minimalistycznych zdobień (czyli ja :P). Dzięki temu, że ozdoby nie są zbyt duże to długo trzymają się na paznokciach. Ja zdecydowałam się przykleić je tylko na top coat i wytrzymały 5 dni (do ich zmycia).

Finally I found the nail art decoration that fit perfectly on my small nails :D  Nail studs are in pink gold colour.  When it comes to shapes, everyone will find something for themselves. Certainly, the supporters of minimalist nail art  ( me: P) will go crazy about them. Thanks to the fact that the decorations are not too big, they stick to the nails for a long time. I decided to stick them only on top coat and they lasted 5 days (to wash them).









Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the nail studs in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: # 41232
Cena/Price: 1,79$

Sklep Born Pretty wszystkie lakieromaniaczki dobrze znają. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Muszę wejść koniecznie na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D i jaki piękny marmurek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, urocze paznokcie. Świetna kolorystyka!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. To marmurkowe zdobienie bardzo mi się podoba ;) Mam do nich słabość, ale sama nigdy nie umiem wykonać... Wiecznie jestem z efektu niezadowolona ;) Ładnie komponuje się z tym niebieskim odcieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marmurowe zdobienie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten marmurek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mani! podziwiam to, jak bardzo jesteś precyzyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten marmurek jest boski. Podoba mi się to mani:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazurki :) bardzo podoba mi sie połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń