środa, 25 kwietnia 2018

Golden Rose WOW! 100

Kolejny maluszek od Golden Rose :) Miał być wanilią, a okazał się cytrynką :P
Golden Rose WOW! 100
Pojemność - 6 ml



  • wygodny, precyzyjny pędzelek,
  • przyjemna konsystencja,
  • jak na żółty lakier to ma bardzo dobre krycie - wystarczą 2 średnie warstwy,
  • lakier nie smuży i nie bąbluje.
  • trwałość całkiem przyzwoita - wytrzymał 5 dni bez odprysków.
  • trochę długo schnie,
  • słaby połysk.

  • Lakier jest bardzo fajny, ale muszę kontynuować moje poszukiwania waniliowego odcienia koloru żółtego. 

Golden Rose WOW! 100

Golden Rose WOW! 100

Golden Rose WOW! 100

Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Ale ładny kolorek! W sam raz na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nie mój, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolor! +500 do energii;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek ;) Idealny na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten żółciaczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię żółcie na paznokciach u innych, u siebie jednak mi się nie podobają... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo mi się podoba *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda, ale ja w takich raczej nie chodzę :)
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam na wiosnę i lato takie bananowe odcienie żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo tych malutkich wad wyglądają super! Bardzo wiosenny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki żółty wygląda świetnie Idealny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pastelowy odcień żółtego. Bardzo wiosenny i słoneczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie używałam żółtych lakierów. Dzisiaj mam fiolet ale hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie cytrynki na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny delikatny trochę kanarkowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio szukałam takiego koloru! Wygląda świetnie, idealnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To, że ma słaby połysk to jeszcze nie jest taka straszna wada :) Wystarczy dać na lakier kropelkę nabłyszczacza do paznokci czy nawet pomalować bezbarwnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń